וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו ניצחה את בולטימור בווילד קארד ב-11 אינינגים

5.10.2016 / 8:28

פתיחה סוערת לפלייאוף: באק שואולטר שכח את זאק בריטון בבולפן ואדווין אנקרנסיון גרם לו לשלם ביוקר, עם ווקאוף הומראן, שנתן 2:5 לבלו ג'ייז. טורונטו תפגוש ב-ALDS את טקסס. בין רביעי לחמישי: המטס עם סינדגארד מול הג'איינטס ובאמגארנר (3:00, FOX)

אדווין אנקרנסיון טורונטו בלו ג'ייז. Tom Szczerbowski, GettyImages
קלאץ'. אנקרנסיון/GettyImages, Tom Szczerbowski

טורונטו - בולטימור 2:5 ב-11 אינינגים (הבלו ג'ייז עלו ל-ALDS)

אם זה מה שצפוי לנו מהפלייאוף... הפוסטסיזן נפתח בסערה הלילה (בין שלישי לרביעי) בקנדה, עם דרמה אדירה בין שתי הקבוצות שרצו כל העונה ראש בראש ב-AL מזרח ונפגשו למשחק ווילד קארד, אשר בסיומו, בומבה של אדווין אנקרנסיון ליציע סידרה למארחים כרטיס לסדרה מול טקסס ושלחה את באק שואולטר והאוריולס הביתה, המומים.

זה התחיל טוב עבור טורונטו, עם הומראן של חוזה באוטיסטה באינינג השני, אבל מארק טרמבו ענה עם הומר משלו, בן שתי ריצות, באינינג הרביעי. הבלו ג'ייז לא התייאשו בדרבי הציפורים הזה וסינגל של אסקייל קבררה קבע 2:2 בתחתית האינינג החמישי. משם והלאה השוויון נשמר, כאשר שואולטר מחמם את הקלוזר האדיר שלו, זאק בריטון, אבל מתמהמה שוב ושוב ולא מכניס אותו. בסופו של דבר, זה עלה ביוקר ואחרי סינגלים של דבון טראוויס וג'וש דונלדסון, היה זה אנקרנסיון שחבט לווקאוף הומראן המכריע, על הראש של אובלדו חימנס.

הלילה (3:00), המטס מארחים את סן פרנסיסקו לווילד קארד ב-NL, נואה סינדגארד ומדיסון באמגארנר ייפתחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully