וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "רוצים להציג יכולת טובה, בטח כשפארקר נכנס להיכל התהילה"

4.10.2016 / 13:21

התרגשות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק מול דרושאפקה ובלאט (21:00, ספורט5), הגארד: "רוצים להראות משהו שונה". על ההפסד להפועל ירושלים: "הרגשתי לא טוב, עדיין כואב לנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד הכואב להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, מכבי תל אביב תצא קצת מהשגרה, כשתפגוש הערב (שלישי, 21:00, ספורט5) את דרושאפקה אותה מאמן דיוויד בלאט, כשלפני המשחק ייערך טקס לשחקן העבר של המועדון, אנתוני פארקר, כשגם מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, יגיע להיכל.

"לאט לאט אנחנו מתאוששים מההפסד בגביע ווינר, אבל זה לא קל", אמר גל מקל. "עדיין כואב לנו, הצגנו משחק לא טוב הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית, אבל צריך לזכור שבמהלך קדם עונה ובתקופת ההכנה דברים כאלו יכולים לקרות. המאמן הזכיר לנו ובצדק שניצחנו את ברצלונה ואת פנאתינייקוס ולמרות המשחק הלא טוב בגמר צריך להמשיך קדימה לקראת תחילת העונה. לחץ? יש פה לא מעט שחקנים שהיו בקבוצות גדולות. דיברנו בינינו וכולם מודעים לכך שיהיו רגעים טובים וגם רגעים פחות טובים. בקבוצת כדורסל מקצוענית, בטח כמו מכבי תל אביב, יש לחץ אבל זה חלק מהעניין וכולם יודעים שצריך לעמוד בזה".

על ההתמודדות מול בלאט הוסיף מקל: "מצפה לנו משחק ברמה גבוהה מול קבוצה סופר מוכשרת. אנחנו רוצים להראות מעצמנו משהו שונה ולהמשיך ביכולת הזהה לזו שהצגנו מול ברצלונה ופנאתינייקוס. אנחנו רוצים להפגין יכולת טובה, בטח במשחק חגיגי כזה כשאנתוני פארקר נכנס להיכל התהילה. צפינו בווידאו מההפסד לירושלים. כשראיתי את המשחק הרגשתי באופן אישי לא טוב עם מה שראיתי. נלמד מהטעויות".

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם מאיק צירבס. אדריאן הרבשטיין
התרגשות גדולה. מקל עם צירבס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully