וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו - בולטימור ומטס - ג'איינטס בווילד קארד

3.10.2016 / 8:07

העונה הסדירה ב-MLB הגיעה לסיומה, שתי קבוצות ה-AL מזרח ייפגשו על הזכות לשחק נגד טקסס, קליבלנד עם הביתיות מול בוסטון ב-ALDS השני. ב-NL: הג'איינטס נכנסו לפלייאוף וינסו להאריך את רצף השנים הזוגיות, הקאבס מחכים. וושינגטון מול הדודג'רס

ג'וני קווטו סן פרנסיסקו ג'איינטס. Tony Avelar, AP
גם 2016 תיכנס לרשימה? קווטו והג'איינטס בפנים/AP, Tony Avelar

בשעה טובה ומוצלחת, העונה הסדירה ב-MLB הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לסיומה והכול מוכן לפלייאוף, שייצא לדרך מחר בלילה.

ב-AL, ייפגשו למשחק הבודד בסיבוב הווילד קארד טורונטו ובולטימור. הבלו ג'ייז ניצחו 1:2 בחוץ את בוסטון, כאשר לאחר טקס ארוך ומרגש לפרידה מדייויד אורטיז, מי שכיכב היה ארון סאנצ'ז, המגיש של טורונטו, שכמעט השיג נו היטר ביום סיום העונה. בולטימור ידעה שאם תנצח, היא תלויה רק בעצמה והיא אכן עשתה זאת, עם 2:5 בניו יורק על היאנקיז, כאשר במקביל, הקבוצה האחרונה שהייתה במרדף, דטרויט, הפסידה 1:0 באטלנטה להצגה של חוליו טהראן (12 סטרייקאאוטים). משחק הווילד קארד ייערך בקנדה והמנצחת בו תלך לסדרה, בלי יתרון ביתיות כמובן, נגד טקסס שסיימה במאזן הטוב ביותר בחטיבה. ב-ALDS השני, קליבלנד תארח את בוסטון למשחק מספר 1, כאשר שתי הסדרות ייצאו לדרך בין חמישי לשישי.

ב-NL, בסיומה של דרמה, נקבע כי סגנית האלופה ניו יורק מטס תארח למשחק הווילד קארד, בין רביעי לחמישי, את סן פרנסיסקו. הג'איינטס היו תלויים בעצמם ונזקקו לניצחון על לוס אנג'לס דודג'רס, במשחק הפרישה של השדר האגדי וין סקאלי, שנפרד בגיל 88, אחרי 67 שנים בתפקיד. סן פרנסיסקו, שבשלוש השנים הזוגיות האחרונות עלתה לפלייאוף וזכתה באליפות (2010, 2012, 2014), השאירה לעצמה צ'אנס להמשיך את הרצף לאחר ניצחון 1:7. סנט לואיס, שקיוותה למעידה של הענקים, ניצחה 4:10 את פיטסבורג, אבל זה לא עזר לה. המנצחת במשחק הווילד קארד ב-NL תצא לסדרה מול הקבוצה הטובה בליגה העונה, שיקגו קאבס, שסיימה עם 103 ניצחונות. בסדרה השנייה, וושינגטון תארח את לוס אנג'לס דודג'רס. שתי הסדרות ייפתחו בין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully