וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הביע תמיכה בהילרי קלינטון: "הבחירה היא ברורה"

3.10.2016 / 8:52

יממה לפני שהמועמדת הדמוקרטית לנשיאות תנאם באקרון, אוהיו, שנחשבת לברומטר של מערכת הבחירות, הכדורסלן הגדול בתבל הצהיר: "היא תמשיך את המורשת של אובמה, צריך נשיא שיאחד אותנו"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

חיזוק להילרי קלינטון: שחקן הכדורסל לברון ג'יימס הודיע הלילה (בין ראשון לשני) על תמיכתו במועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. ג'יימס הוא כוכבה של אלופת הNBA-, קליבלנד קאבלירס, ונחשב לאחד הספורטאים הנערצים בארצות הברית, ובמיוחד במדינת אוהיו בה נמצאת העיר קליבלנד. בקיץ האחרון היה גורם מרכזי ומכריע באליפות הראשונה בהיסטוריה של הקבוצה.

תמיכתו של ג'יימס מגיעה יממה לפני נאום שצפויה קלינטון לשאת בעיר הולדתו, אקרון שבמדינת אוהיו, וכאשר הסקרים במדינה זו מראים על יתרון של שני אחוזים בממוצע למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, לפי ממוצע אתר Real Clear Politics. אוהיו נחשבת לברומטר של מערכת הבחירות, מדינה שמזה עשרות שנים לא הצליח אף מועמד לנשיאות להיבחר מבלי לנצח בה.

עוד בנושא:

הכל על מערכת הבחירות בארצות הברית
מחממים את הפרקט: הכל לקראת פתיחת עונת ה-NBA

העימות הטלוויזיוני בין דולנד טראמפ והילרי קלינטון. לונג איילנד, 26 בספטמבר 2016. AP
תמיכה מהאיש החשוב ביותר באקרון. קלינטון/AP

במאמר שפרסם ב"ביזנס אינסיידר" סקר ג'יימס את החלטתו לשוב ולשחק בקליבלנד, על הרצון שלו להשפיע על חייהם של ילדים ולהבטיח שלכל אחד מהם תינתן הזדמנות שווה למצות את הפוטנציאל הגלום בו, וכן התייחס לקרן המלגות שהקים לצורך כך. בהמשך הוסיף: "כשאני מסתכל על המרוץ לנשיאות, זה איזו מועמדת מאמינה באותם הדברים. רק מישהי אחת שמתמודדת באמת מדינה את המאבק של ילדי אקרון שנולדו לתוך עוני. וכשאני חושב על סוג הרעיונות והמדיניות שהילדים בקרן שלי צריכים מן הממשלה, הבחירה ברורה, המועמדת היא הילרי קלינטון".

עוד כתב ג'יימס, כי הוא תומך בקלינטון משום ש"היא תמשיך את המורשת של חברי הטוב, הנשיא ברק אובמה. אני מאמין במה שהנשיא עשה למען המדינה שלנו ומאמין בהתחייבות שלהם להמשיך את מורשתו". לדבריו, "במשך למעלה מארבעים שנה, היא עבדה כדי לשפר את בתי הספר הציבוריים, להרחיב את הגישה לביטוח בריאות, תמיכה בבתי חולים לילדים ועוד כל כך הרבה".

לברון אף התייחס למקרים האחרונים של אלימות משטרתית בארצות הברית כנגד אזרחים שחורים, וכתב: "אני לא פוליטיקאי. אני לא יודע את כל הדברים הדרושים כדי לשים סוף לאלימות. אבל אני יודע שאנחנו צריכים נשיא שיאחד אותנו. מדיניות ורעיונות שמפרידים בינינו יותר אינם הפיתרון. אנחנו חייבים לעמוד יחד, לא משנה מאיפה אנחנו או מה הצבע של עורנו. ולהילרי קלינטון יש מסר של תקווה ואחדות שאנחנו צריכים". ג'יימס סיים את מכתבו בקריאה לאזרחים להירשם להצביע, הרשמה שתיסגר בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
"מדיניות ורעיונות שמפרידים בינינו יותר אינם הפיתרון. אנחנו חייביםלעמוד יחד". לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully