וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מחמאות למימוני, קאסיו צפוי להיות כשיר לבאר שבע

2.10.2016 / 9:02

הבלם הצטיין נגד מכבי חיפה וגם מוטי איוניר הודה: "זה גורם למחשבות על ההרכב". שבחים גם לאזולאי וברוסו ששיחקו חולים. קאסיו שנעדר בגלל מתיחה, אמור לחזור אחרי הפגרה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעירוני קרית שמונה נרשמה שביעות רצון אחרי ה-0:0 בחוץ נגד מכבי חיפה אתמול (שבת) במחזור השישי בליגת העל. בקבוצה אהבו בעיקר את המשמעת והלחימה של השחקנים, וציינו את שלומי אזולאי הקשר ודידייה ברוסו שעלו לשחק חולים והשלימו 90 דקות. המאמן מוטי איוניר בדק כמה פעמים עם אזולאי אם הוא יכול להמשיך, אבל פציעה של הבלם דין מימוני גרמה לכך שהוא וברוסו שיחקו בסופו של דבר 90 דקות.

בקרית שמונה הייתה מעט תחושת החמצה והרגשה שעם קצת יותר ריכוז, אפשר היה גם לנצח בחיפה. מימוני שכאמור הוחלף בגלל פציעה, סחט מחמאות על היכולת שלו ואחרי שלא מזמן נראה היה שהוא מחוץ לתכניות, גם איוניר הודה אמש: "כששחקן מקבל הזדמנות ומשחק טוב כמוהו, זה בהחלט גורם לך למחשבות בנוגע בהרכב".

השחקנים יקבלו מנוחה בחג ויחזרו לאימונים בהמשך השבוע. בקבוצה מקווים שאזקיאל אנדואסל שסובל ממתיחה, יהיה כשיר אחרי הפגרה. ההערכה היא שקאסיו פרננדס שנעדר אתמול בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, יוכל לשחק במחזור הבא נגד הפועל באר שבע (24.10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully