וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקחים של רן בן שמעון: "יש תחושה שבית"ר חזרה להיות מאוזנת"

2.10.2016 / 7:22

המאמן עיבה את מרכז השדה והציב את אריק סאבו בעמדה מפתיעה, וכעת בבירה כבר מתחילים לשכוח מהתבוסה להפועל חיפה. וגם: מה ייעץ איתי שכטר לרב"ש, ואיך תיפתר בעיית החלוץ?

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר, שחקן הפועל כפר סבא סלובודן סימוביץ'. נועם מושקוביץ
הלחץ השתחרר. שכטר/נועם מושקוביץ

1. "השתחרר המון לחץ", אמר אמש (שבת) איתי שכטר בסיום הניצחון 0:1 של בית"ר ירושלים על הפועל כפר סבא. באמצע השבוע שכטר כבר הבהיר בהרמת הכוסית של הקבוצה כי "זה היה השבוע הכי פחות נעים שלי מאז הגעתי לבית"ר". שכטר שחקן מנוסה, הוא יודע עד לאן כדור השלג שהחל בחיפה בשבוע שעבר יכול היה להידרדר. לקראת הסיום, לאחר שכבר הוחלף, הוא קם מהספסל והחל לייעץ לבן שמעון. על פי התנועות ידיים זה היה נראה שהוא מסמן ששחקנים לא יעלו יותר מדי ולא יתחכמו בהנעת כדור. כשנשאל על כך בסיום אמר: "כן, רציתי לומר שיש מצבים שחייבים את הניצחון ואם צריך לשחק מכוער ולהעיף כדורים למעלה אז אין בעיה. כולנו רצינו את הניצחון הזה בכל מחיר, זה מסוג המשחקים שאסור ליפול, לא משנה הדרך".

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל כפר סבא, רואדה כבש את שער הניצחון
רן בן שמעון: "צריך לדעת איך לצאת מהצמתים האלה, גאה בשחקנים"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. נועם מושקוביץ
אנחת רווחה. שחקני בית"ר חוגגים/נועם מושקוביץ

2. לא רק שחקני בית"ר סיימו פצועים את ההשפלה בחיפה, גם רן בן שמעון. הוא היה בסוג של הלם אחרי התבוסה בידי הפועל חיפה, עם תובנה כי זה לא קרוב למה שהוא היה רוצה לראות. הרבה עצות הוא קיבל במהלך השבוע אך יחד עם הפסיכולוג אלעד אשכנזי הוא כיוון רק לדבר אחד - להרגיע את המערכת ולהשיג שלוש נקודות. כבר בשבוע שעבר אמר בן שמעון שיסיק מסקנות וישנה, ואתמול הוא עשה זאת, כשחזר לקישור אגרסיבי עם דוד קלטינס וצירף שחקן מרכז שדה נוסף לחלק הקדמי, אריק סאבו. מקצועית, פרט למצב אחד כפר סבא כמעט ולא הגיעה לשער של קליימן לשער ובן שמעון השיג את השינוי המיוחל.

אגב, בסיום בן שמעון הסביר את השילוב של סאבו דווקא בחלק הקדמי ואמר: "הוא יכול לשחק במספר תפקידים בקישור הקדמי ואני אפתיע אתכם, הוא גם שיחק מגן ימני פעם". סאבו אכן שיחק במגוון תפקידים אך התפקיד המקורי בו שיחק במרבית הקריירה הוא קשר במרכז השדה. לאתמול זה התאים למה שהמאמן רצה להישג. בהמשך כנראה שבן שמעון יחפש פתרונות אחרים לגבי הסלובקי, שאגב, מצטרף לנבחרת סלובקיה לקראת המשחק נגד סלובניה וסקוטלנד.

3. בית"ר יוצאת לפגרה ובמועדון שוברים את הראש מאיפה יבואו הגולים בהמשך. עידן ורד לא יהיה ערן זהבי וכשהוא לא מבקיע פתאום חסר משהו. שמעון אבוחצירה עם שלושה שערים במעט מאוד דקות ונכון לעכשיו הוא הסקורר היחיד בחלק הקדמי יחד עם ורד. איכשהו בכל הפאזל הזה של השלישייה, כל עוד אין שחקנים ששווים מספרים רן בן שמעון יצטרך למצוא לו מקום. וכמובן, אסור לשכוח שבמחזור הבא ז'והאן אודל צפוי לחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. נועם מושקוביץ
בעיה אחת נפתרה. בן שמעון/נועם מושקוביץ

4. לאחר כל השאלות על השינויים ואיזון הקבוצה בן שמעון סיכם את הכל ואמר: "אין ספק שזאת תחושה טובה לא לספוג וכשהיריב לא מגיע כמעט למצבים. יש הרגשה שהקבוצה חזרה להיות יותר מאוזנת, אך איזון זה לא עניין של שחור ולבן. אנחנו נחשוב ממשחק למשחק, יש לנו מגוון כלים רחב ונלמד להשתמש בכל אחד ואחד. זה היה ההרכב שלדעתי מתאים למשחק הזה והוא גם שיחק טוב. המציאות מראה שבסופו של דבר כולם יקבלו הזדמנויות, השאלה מי ייקח את הצ'אנס שלו".

5. מערכות התקשורת היו בהיכון לדקת הדומייה בטדי לזכר שמעון פרס. שריקות הבוז בדקת הדומייה ליצחק רבין בעבר וטעויות שעשו אוהדי בית"ר לאורך השנים הכניסו את כולן לדריכות. למען האמת כולם די חיכו למעידה של הקהל הבית"רי ולכותרות שאחרי. אז אחרי אתמול צריך לומר מילה טובה. מילה טובה ל-6,000 איש שלא פצו פה ורק מחאו כפיים לאורך המיני-הספד שהוקרא לפני ובדקת הדומיה. גם בית"ר כמועדון וגם הקהל צריכים למנף רגעים כאלה להמשך שינוי ושיפור התדמית של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully