וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת הטראומה של הפועל תל אביב: "הרגליים רעדו, יש כאן ילדים"

2.10.2016 / 6:49

שחקני הפועל תל אביב מודים שגם הניצחון לא הוריד את מפלס הלחץ ("ידענו שאם מאבדים את זה מדובר באסון") ולא מתעלמים מהיכולת החלשה. עכשיו לוזון מכין שורה של שינויים: "טוב שיש פגרה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

למרות הניצחון 0:2 על הפועל אשקלון אמש (שבת), רגשות מעורבים בהפועל תל אביב. מצד אחד הקבוצה התאוששה מטראומת הדרבי, אך מצד שני היכולת החלשה, בעיקר במחצית השנייה, יצרה המון דאגה וחוסר שקט. במסדרונות המושבה נשמע גיא לוזון ממלמל בסיום: "יש לנו הרבה בעיות, טוב שיש פגרה, כדי שנתחיל לעבוד על שינויים".

השחקנים עלו עם המון חששות למגרש. שריקות הבוז של הקהל והכעס אחרי הדרבי ליוו אותם כל יום באימונים, בהודעות ובכל דרך אפשרית. אריאל הרוש אמר בסיום כי "יש כאן ילדים שעדיין לא חוו דברים כאלה". אחד השחקנים אף אמר כי "בחצי השני כשלא הלך היו דקות שרעדו לי קצת הרגליים, ידעתו שאם מאבדים את הניצחון זה אסון עבורנו".

עוד בנושא:
אחרי הדרבי: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון
האוהדים קיללו את השחקנים, גיא לוזון: "הם עברו טראומה"

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עדיין לא שכחו להם. אלטמן/מגד גוזני

לגבי היכולת בחצי השני אמרו שחקנים: "קודם כל היינו חלשים בצורה מחרידה. ברגע שהורחק להם שחקן כולם ציפו שנשתלט על המשחק אבל לא מבינים שב-0:1, כשעדיין אין לנו ניצחון גם אם הם היו עם שמונה שחקנים היינו מנסים לשמור על היתרון. זה לא תירוץ ולא הסבר אבל ככה זה במציאות של המצוקה שנקלענו אליה".

בן רייכרט אמר בסיום: "עבר הרבה זמן מאז שפתחתי פעם אחרונה בהרכב, הרגשתי טוב ואני מקווה שנביא יכולת יותר טובה בפעם הבאה ושמכאן רק נעלה ונשתדרג ונביא גם יכולת יותר טובה. זה היה ניצחון ראשון וזה ניצחון חשוב מאוד. בגלל שלא ניצחנו לפני כן בליגה היינו בלחץ וראו את זה על המגרש. גם כשאשקלון הייתה בעשרה שחקנים נלחצנו אחורה. אני מקווה שבמשחקים הבאים נביא את הנקודות ביותר קלות".

על שריקות הבוז של הקהל אמר רייכרט: " אני בתור שחקן מבין אותם, מגיע להם הרבה יותר. נמשיך לעבוד בשביל שנמשיך לנצח כדי שניראה יותר טוב מאיך שנראינו מול אשקלון. יש לנו עוד הרבה להחזיר לאוהדים כדי להשכיח את הדרבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully