וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מתיחה בשריר לפיט פלטהאוזן, אלי כהן מתוסכל

1.10.2016 / 20:48

השוער יעבור צילום, המאמן אחרי ההפסד לרעננה: "לא מספיק שחקנים לקחו את המשחק לידיים, לבקוביץ' מחליף מעולה". ינקו ספג מכה בראשו וסובל מסחרחורת. סילבס: "עברנו ימים קשים"

שוער הפועל חיפה פיט פלטהאוזן מוחלף. ברני ארדוב
חומרת הפציעה תתברר אחרי הבדיקה. פלטהאוזן/ברני ארדוב

הפועל רעננה גברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל חיפה, ואם ההפסד לא הספיק, הרי ששוער האדומים פיט פלטהאוזן סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, יערוך צילום וייבדק מחר. ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בפציעה חמורה והוא יחזור אחרי החגים. "נמתין בסבלנות לבדיקה", אמרו בקבוצה. אלי כהן אמר: "פיט שוער מצוין. הייתי רגוע שרובי נכנס הוא שוער מעולה. מקווה שפיט יחזור כמה שיותר מהר. בצד השני, אריק ינקו ספג מכה בראשו וסובל מסחרחורת.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "יש אכזבה מההפסד. אין לי טענות לשחקנים. באו מוכנים. אמרו שתהיה נפילת מתח אבל הם באמת עבדו. השתלטנו על המשחק. הייתה לנו הזדמנות טובה של יאזביץ' אבל ספגנו מקרן. רצינו להמשיך את המומנטום. למרות ההפסד אני מעודד, יש לאן להשתפר. עכשיו נצא לפגרה. אנחנו די מרוצים. הנעת הכדור בחצי הראשון הייתה טובה. היו איבודים. לא חסר על מה לעבוד. ניקח קצת אוויר ונמשיך לעבוד. לא מספיק שחקנים לקחו את המשחק לידיים. אדילסון לא היה מספיק מרוכז ושחקני ההתקפה לא היו מספיק יצירתיים. לא מסתכל על המיקום. אני מרוצה מהצורה שבה אנחנו משחקים. הקבוצה נראית לא רע. תשע מ-18 זה לא רע".

עוד בנושא:

ליגת העל: ניצחון בכורה להפועל רעננה, 0:2 על הפועל חיפה

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. ברני ארדוב
די מרוצה בסך הכל. אלי כהן/ברני ארדוב

מנגד, מאמן רעננה חיים סילבס סיכם: "זאת לא בדיוק מתנה, כי לקחנו הרבה יותר מאשר קיבלנו. עברנו ימים לא קלים. הרבה זמן לא טעמנו ניצחון. כיאה זה הגיע ממצב נייח, פחות ממהלך של כדורגל. היו הרבה מאוד עצבים ורצון. הפגרה הגיעה בזמן טוב כי הקבוצה צריכה להתחבר עוד. ידענו שנצטרך לעבוד על חיבור בין שחקנים חדשים". על החילופים שביצע אמר: "כדי שיתהפך משהו צריך לעשות מהפך המוחלפים לא היו פחות טובים, פשוט רציתי שינוי. אחד המחליפים בישל ואחד הבקיע. אז יצא לי ב'פוקס'. הגול הפך את מצב הרוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. ברני ארדוב
יצא לו פוקס. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully