וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: רגע לפני סיום העונה, דרמה בווילד קארד

30.9.2016 / 8:10

סנט לואיס השיגה ניצחון שנוי במחלוקת על סינסינטי ונותרה בפיגור משחק אחד בלבד מסן פרנסיסקו, כאשר לכל אחת מהן עוד שלושה משחקים העונה. ב-AL, בולטימור וטורונטו בדרך הנכונה לפלייאוף

מאט קרפנטר סנט לואיס קרדינלס. AP
דרמה בסנט לואיס. מאט קרפנטר חוגג/AP

זהו זה, הגענו לשבוע אחרון של בייסבול לעונה זו, לפני הפלייאוף. לכל הבתים כבר יש אלופות, ל-NL גם יש את הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר והביתיות (הקאבס), ב-AL זו כנראה תהיה טקסס ומה שנותר הוא להילחם על הווילד קארד, ואיזו מלחמה הולכת שם.

ב-AL מובילות כרגע במרוץ לכרטיסים שתי קבוצות במזרח, בולטימור וטורונטו (לשתיהן מאזן 72:87, אחרי שהלילה האוריולס ניצחו 0:4 בקנדה), שצועדות ביתרון משחק וחצי על דטרויט, לה יש משחק חסר, אחרי שהמפגש מול קליבלנד הלילה (בין חמישי לשישי), נדחה. לטייגרס נותרו עוד ארבעה משחקים בלו"ז והם ינסו איכשהו לתפוס את שתי הראשונות, בעוד סיאטל, שנמצאת בפיגור שני משחקים, מקווה לנס בימי סיום העונה הסדירה.

מריאנו ריברה נפרד דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. AP
ריברה נפרד מאורטיז/AP

בצד השני, המטס נראים בדרך הנכונה לפלייאוף ונמצאים ביתרון שני משחקים על פני סנט לואיס, שהקרב הגדול שלה הוא מול סן פרנסיסקו, כאשר כרגע שלושה משחקים לסיום העונה, לג'איינטס יש יתרון של משחק אחד. סנט לואיס רשמה 3:4 שנוי במחלוקת הלילה מול סינסינטי, בזכות ווקאוף דאבל של יאדייר מולינה באינינג התשיעי, שהתקבל רק לאחר בחינה של השופטים. הג'איינטס לא התרגשו וענו עם 2:7 על קולורדו כדי לשמור על היתרון. כעת, נותרה לסן פרנסיסקו סדרה לא קלה מול הדודג'רס, שישמחו לקלקל ליריבה. סנט לואיס תפגוש את פיטסבורג, שכבר גמרה את העונה, אך גם היא לא תתנגד להרוס.

* אגב פיטסבורג, לאחר שהמשחק שלה מול הקאבס, שהיה לפרוטוקול בלבד, הופסק הלילה באינינג השישי במצב של 1:1, הוכרז תיקו, ראשון ב-MLB מאז 2005.

* בניו יורק נפרדו היאנקיז מדייויד אורטיז, שערך את הופעתו האחרונה מול הפסים. מריאנו ריברה השתתף בטקס, במשחק עצמו ניצחו המקומיים 1:5 והשלימו סוויפ נאה על הרד סוקס, כאשר אתמול הם מנצחים 3:5 מווקאוף גרנד סלאם של מארק טשיירה, שניות לפני שהגרביים חוגגים את הזכייה ב-AL מזרח.

* הפלייאוף ייצא לדרך עם משחקי הווילד קארד, בליל ה-4 באוקטובר, בין שלישי לרביעי (AL) וה-5 (NL). ב-6 באוקטובר ייפתחו סדרות ה-ALDS, בעוד שה-NLDS ייצאו לדרך יממה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully