וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל ירוק: איי ג'יי גרין סחף את סינסינטי לניצחון על מיאמי

30.9.2016 / 8:28

התופס שהיה חלש ביום ראשון, התעורר בזמן ועם עשר תפיסות ל-173 יארד וטאצ'דאון, הוביל את הבנגאלס ל-7:22 מול הדולפינס בפתיחת המחזור הרביעי

איי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס. AP
המדים המכוערים של מיאמי לא בלבלו אותו. גרין/AP

סינסינטי (2:2) - מיאמי (3:1) 7:22

המחזור הרביעי יצא לדרך באוהיו, שם הבנגאלס התאוששו משני ההפסדים האחרונים מול פיטסבורג והאלופה דנבר ולמרות עוד תצוגה לא מרשימה במיוחד, הצליחו לגבור על הדולפינס, שרואים איך עוד עונה מתחילה לברוח מהם.

סינסי עלתה מהר על הלוח עם שער שדה, אבל מיאמי הגיבה תוך פחות מדקה, כאשר קני סטילס שורף את ההגנה ותופס טאצ'דאון של 74 יארד. הבנגאלס לא התייאשו ולקראת סיום הרבע הראשון, אנדי דלטון מצא את איי ג'יי גרין לטאצ'דאון היחיד של המארחים במשחק. משם והלאה, מייק נוג'נט עשה עבורם את העבודה, כשהוא מוסיף למאזנו עוד ארבעה שערי שדה, בדרך לחמישה במשחק כולו ולניצחון.

דלטון סיים את הערב שלו עם 296 יארד וטאצ'דאון ואילו גרין, שהיה חלש ביום ראשון, התעורר בדרך ל-173 יארד בעשר תפיסות. ג'רמי היל הוסיף 71 על הקרקע. מנגד, ריאן טניהיל סבל מחזרתו של וונטז בורפיט ומסר ל-189 יארד בלבד, עם טאצ'דאון, איבוד ופאמבל.

* ג'וש גורדון לא חוזר כל כך מהר. התופס, שאמור היה לשוב בשבוע הבא לשחק עם קליבלנד, אחרי השעייה ארוכה, ייכנס למכון גמילה והקאמבק שלו ייאלץ להמתין.

* כצפוי, ג'יי ג'יי וואט עבר ניתוח והוא ככל הנראה לא יחזור לשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully