וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה רעה למכבי תל אביב: איתי שגב נפצע וייעדר כארבעה חודשים

30.9.2016 / 7:40

הכישרון הצעיר נחבל במשחק מול עירוני נהריה ובבדיקה לילית התברר שהוא סובל משבר בכף הרגל ויזדקק לניתוח ולתקופת התאוששות ממושכת. הצהובים מרוצים מהניצחון: "זו הצהרת כוונות"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לגמר גביע ווינר, לאחר שדרסה את עירוני נהריה 69:99. הפער הדו-ספרתי נמשך לאורך כל המחצית השנייה והשליטה הצהובה על המגרש הייתה כה תקיפה ובוטחת, עד כי האוהדים הצהובים שהגיעו לעיר הצפונית, כ-350 במספר, התעוררו רק בדקות האחרונות כדי לעודד את קבוצתם. המאמן ארז אדשטיין הביע שביעות רצון בסיום מהיכולת שהציגו מאיק צירבס (21 נקודות) וויקטור ראד, שלא שיחק במשחק הקודם, ואמש סיפק 9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

הבשורה הרעה עבור הצהובים התבררה הבוקר, כשהגיעו תוצאות הבדיקה של איתי שגב שנפצע אמש. מתברר כי הכישרון הצעיר סובל משבר בכף הרגל, מה שייאלץ אותו לעבור ניתוח כבר בשבוע הבא. הוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של ארבעה חודשים לפחות.

עוד בנושא:

אדלשטיין: "ראד מאוד רוצה להצליח", צירבס: "ארז מאמן נהדר"
גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה את עירוני נהריה 69:99 בחצי הגמר

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
בשורה רעה. שגב/ברני ארדוב

סוני ווימס אמר לוואלה! ספורט: " הצגנו הגנה יותר טובה, לא הצגנו שום הגנה במשחק הקודם וזה כל ההבדל. כולם היו בתוך המשחק. הרסנו לנהריה את תרגילי ההתקפה שלהם ואת המשחק שלהם. יש לנו עומק בקבוצה וזה דבר חיובי, כי יש לנו נשק וכל אחד יכול לבוא ולקלוע ביום נתון, כך קרה שסילי, מאיק וראד הצטיינו, כמו גם שחקנים אחרים".

על המשחק מול ירושלים אמר ווימס: "אנחנו נראה את הכדורסל של מכבי וננסה להיראות כך מול ירושלים, אנחנו באים לנצח את המשחק מול הפועל ירושלים, לא נסתפק בפחות מכך, ולא נסתפק בפחות מאשר להשיג את התואר הראשון העונה".

לשאלה לגבי תפקידו העונה והאם הוא זה שינהיג את הקבוצה, השיב ווימס: " אני רק משחק את מה שצריך ונדרש ממני, אם זה להנהיג, לתרום בנקודות וכל מה שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב גל מקל, די ג'יי סילי, סוני ווימס. אדריאן הרבשטיין
ווימס, ראד ומקל/אדריאן הרבשטיין

בניגוד להפועל ירושלים, במכבי הוחלט לשוב לתל אביב מיד בתום המשחק. במכבי תל אביב מעוניינים להחזיר את כוח ההרתעה ואת ההגמוניה שאפיינו את הקבוצה לאורך שנים, ועל כן מייחסים חשיבות מיוחדת למשחק הגמר מחר מול הפועל ירושלים, שזוכה ללא מעט תשומת לב בשנים האחרונות. "ברור שזו הצהרת כוונות מסויימת, ויותר מסתם משחק", הודו בקבוצה. "אנחנו רוצים ללכת על כל התארים. זו הקבוצה והסגל שנבנה כאן העונה וזו המטרה".

המנכ"ל הנכנס , חגי בדש, הגיע לאולם, כך גם אלי דריקס, דורון לב וניקולה וויציץ', אולם את בעלי הקבוצה ייצג רק שמעון מזרחי, יו"ר הקבוצה. מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "הקבוצה שלנו צריכה להמשיך בתהליך ההתחברות , ואז היא תהיה עוד יותר טובה, כשאנדרו גאודלוק ישוב לשחק, ואולי גם קוויניסי מילר בהמשך נראה עוד יותר טוב. בינתיים צריך שתהיה כימיה בין אלו שמשחקים ונראה יותר טוב". על המשחק מול הפועל ירושלים ביום שבת הוסיף מזרחי: " מצפה משחק מותח וצמוד ונראה מי ינצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully