וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט עשוי לחזור להרכב מכבי חיפה, קהת: "קרית שמונה בכושר טוב"

29.9.2016 / 15:42

החלוץ אמור לקבל קרדיט מול הקבוצה של איוניר. קהת דרוך: "הם עוד לא הפסידו, בטוח שלא יהיה קל". לויטה נפצע באימון, אך בקבוצה מאמינים שישחק. ההחלטה לגבי שיתופו של עטר טרם התקבלה

ברני ארדוב

מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול עירוני קרית שמונה (שבת, 18:00, ספורט 2). הקשר רועי קהת התייחס היום למשחק ואמר: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו והוא לא יהיה משחק קל. קרית שמונה נמצאת בכושר טוב, הם עדיין לא הפסידו העונה ונצטרך שהקהל יגיע בהמוניו וידחוף אותנו בתקווה להביא שלוש נקודות".

לאחר מכן, התייחס קהת לתצוגה של הקהל הירוק במושבה: "העובדה שהגיעו כ-6,000 אוהדים ירוקים לפתח תקוה זה דבר מדהים ולא מובן מאליו, זה נתן לנו תחושה מדהימה כמו משחק בית". הקשר המשיך ואמר: "העידוד של הקהל בכל משחק דוחף אותנו קדימה ועוזר לנו להוציא את הכי טוב מעצמנו".

נראה כי מולנסטיין יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב כשיחזיר את גליינור פלט ל-11. המאמן אמר שישלב את אלירן עטר בהדרגה. החלוץ ערך כבר אימון מלא וההחלטה לגביו תתקבל על פי שני האימונים האחרונים שנותרו עד המשחק. אם יוחלט לא לסכנו, הוא יהיה בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. השוער אוהד לויטה ביצע תנועה לא נכונה במהלך האימון, אך לאחר מכן הצליח לדרוך על הרגל ובקבוצה מאמינים שיוכל לשחק. בכל מקרה, הוא ייבדק מחר ורק אז תתקבל החלטה.

שחקני הקבוצה ביקרו היום במחלקה הילדים האונקולוגית של בית החולים רמב"ם והרימו כוסית לכבוד השנה החדשה.

שחקן מכבי חיפה, גליינור פלט. טל לוי
קרדיט מחודש. פלט/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully