וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרטורה: בוקה ניצחה את ריבר

איזי עין דור

28.10.2002 / 1:03

הדרבי הגדול של ארגנטינה שוב סיפק עניין עם צמד מנצח של דלגאדו במונומנטל של ריבר. אינדפנדיינטה גברה את רוסאריו והגדילה את הפער בפיסגה

מחזור מותח בארגנטינה, לקראת הישורת האחרונה של האפרטורה, הניב כמה תוצאות מעניינות ובראשן הפסד הבית של ריבר ליריבתה המושבעת, בוקה ג'וניורס. ריבר נמצאת כנראה במשברון קטן, אחרי ההפסד המשפיל לבאנפילד 0:5 (במשחק שהופסק ולא ידוע מה יקרה איתו עדיין).

דלגאדו, קשר הסגל המורחב של ארגנטינה, אשר הפך גם לשחקן הוותיק ביותר בבוקה, הרעיד את שערי המונומנטל, איצטדיונה הביתי של ריבר, שלוש דקות לפני השריקה למחצית והעניק יתרון מוצדק לקבוצתו.

במחצית השניה עלו האדומים-לבנים במטרה להשוות והיו קרובים מאוד לכך, עד שבדקה ה-52 עשה פוארטס 1:1 אחרי מבצע קבוצתי טיפוסי, שהשאיר אותו בודד מול שער ריק. בוקה לא נבהלה ולקחה את המושכות לרגליים. דלגאדו בשער ענק מכ-25 מ', נתן ניצחון חוץ עם משמעויות רבות לבוקה.

מלבד ההישג האדיר והעובדה שאוהדי בוקה לא יפסיקו להרגיז את האוהדים של היריבה השנואה - לפחות עד העונה הבאה - הצליחה בוקה גם לתת לקבוצה השלישית של בואנוס איירס את המקום הראשון בטבלה עם יתרון של 8 נק' על פניה ועל פני ריבר.

אינדפנדיינטה ניצחה 1:3 את רוסאריו סנטרל, שהתחילה את העונה מצויין ודעכה במקצת במחזורים האחרונים. את הראשון כבש מלך השערים סילברה בדקה ה-32. פיגוארואה הישווה עם פתיחת המחצית השניה, לפני שמונטנגרו כבש את שער הניצחון בדקה ה-50.
אלוצ'אנס עוד הספיק להשאיר את השדים האדומים בעשרה שחקנים ואילץ אותם להתגונן עד לסיום. דבר שלא הפריע למונטנגרו לכבוש את השני שלו במשחק בדקה ה-76.

יתר התוצאות:
ניואלס - אולימפו 0:1
ארסנל - אולימפו 1:2

אתמול:
אסטודיאנטס - ראסינג 0:1
טאז'רס - צ'יקאגו 1:2
קולון - לאנוס 2:2
צ'קאריטה - סאן לורנצו 1:2
הוראקאן - באנפילד 3:2
ולז - חימנאסיה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully