וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "זה היה השבוע הכי פחות נעים שהיה לי מאז שהגעתי לבית"ר"

29.9.2016 / 13:52

חלוץ בית"ר ירושלים עוד לא התאושש סופית מהתבוסה להפועל חיפה: "זו מכה קשה. אכזבנו, פעם אחרונה שנראה ככה". דני פרדה יעמוד לשתי ועדות משמעת, אריק סאבו זומן לסגל נבחרת סלובקיה

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

במשך תקופה ארוכה במהלך הפגרה, סירב אריק סאבו להגיע לבית"ר ירושלים, על אף שחתם על חוזה במועדון. הטענה העיקרית מבחינתו הייתה כי מאמן הנבחרת העביר לו מסר לפיו לא יגיע לצפות בו בירושלים והוא לא יוזמן לסגל כל עוד ישחק בישראל. למרות הדברים ועל אף שסאבו אפילו לא פתח עדיין בהרכב בית"ר ירושלים עד כה, נראה כעת כי המאמן יאן קוזאק אינו מוותר עליו והוא הזמין את סאבו לקראת צמד המשחקים של סלובקיה, מול סלובניה וסקוטלנד, במוקדמות המונדיאל ב-8 וב-11 באוקטובר.

במועדון אמרו: "זה מראה ששחקנים מתקדמים דרך בית"ר ירושלים, כמו במקרה של דן איינבינדר ועידן ורד, שגם זומנו לנבחרת. אבל כל זה ייעצר אם לא תהיה יציבות ולא נתמודד חזק בצמרת. אנחנו צריכים לשאוף לכך שעוד שחקנים יגיעו לנבחרת וזה לא ייעצר כאן".

עוד בנושא:

רן בן שמעון לשחקנים: "מי שלא יעשה בדיוק מה שמבקשים ממנו, לא ישחק"

קשר בית"ר ירושלים אריק סאבו. ברני ארדוב
גם מהספסל של בית"ר ירושלים הוא הגיע לנבחרת. סאבו/ברני ארדוב

סאבו נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק ביום שבת נגד הפועל כפר סבא וכך גם יעקב בריהון, כאשר נראה כי אחד מהשניים יפתח כקשר נוסף בחלק הקדמי, על חשבון אחד החלוצים, שמעון אבוחצירה או איתי שכטר. דוד קלטינס צפוי לשוב היום לאימונים עם הקבוצה, לאחר ששהה ביומיים האחרונים עם הנבחרת הצעירה. ההערכה היא כי קלטינס יעלה בשבת בהרכב בשלישיית הקישור, כאשר לפניו ישחקו איינבינדר וקלאודמיר.

דני פרדה צפוי לעמוד היום לוועדת משמעת בעקבות הודעות SMS ששלח למנהל הקבוצה אושרי דודאי, בגנות הבעלים אלי טביב והמנכ"ל משה דמאיו. מעבר לכך, פרדה יעמוד בקרוב לוועדת משמעת נוספת, לאחר שהתראיין ללא אישור. בשלב זה, רק רועי זיקרי הגיש תביעת בוררות כנגד המועדון, בעוד פרדה וארסניו ולפורט טרם עשו זאת. היום תערוך הקבוצה בבית וגן את הרמת הכוסית לכבוד החג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דן איינבינדר עידן ורד איתי שכטר קובי מויאל בית"ר ירושלים בהרמת כוסית לכבוד החג. אבי כהן
שבוע לא נעים עבר על שחקני בית"ר ירושלים/אבי כהן

בהרמת הכוסית היום בבית וגן, דיבר איתי שכטר על ההפסד להפועל חיפה: "עברנו שבוע קשה. להפסיד בצורה כזו, זו מכה קשה, אבל בכדורגל אין הרבה זמן לבכות על מה שהיה. אכזבנו את המועדון והקהל, אני מאמין שזו הפעם האחרונה שבית"ר תיראה ככה במשחק. זה היה השבוע הכי פחות נעים שהיה לי מאז שהגעתי לבית"ר, אבל מועדון טוב וחזק יודע להרים את עצמו וזה מה שנעשה".

לקראת המשחק עם כפר סבא בשבת אמר החלוץ: "אחרי ההפסד בשבוע שעבר, המשחק הזה הופך לסופר חשוב. נצטרך להיות הרבה יותר רעים. אין משחקים קלים, רוצים לצאת לחג עם שלוש נקודות".

עדכון ראשון: 6:41

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים עם דן מורי בהרמת כוסית לכבוד החג. אבי כהן
בן שמעון ומורי ינסו לנצח את כפר סבא בשבת/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully