וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה גיבו את מריו מוסא. מולנסטיין יצרף בלם זר בינואר?

28.9.2016 / 14:42

המגן הקרואטי זכה למגננה בעקבות הביקורת עליו ("הוא דווקא במגמת שיפור"), אך עדיין לא ברור האם יישאר. המאמן עשוי לצרף שחקן הגנה נוסף. הערכה: גליינור פלט יפתח בהרכב

ברני ארדוב

אחרי הפוסט שהעלה אתמול גליינור פלט לחשבון האינסטגרם שלו, ההערכה היא שחלוץ מכבי חיפה שנמצא בכושר טוב (כבש או בישל בכל שלושת המשחקים האחרונים) יפתח בהרכב מול עירוני קרית שמונה ביום שבת.

רנה מולנסטיין עדיין מתלבט. הסיבה: שובל גוזלן נמצא בכושר מצוין וניקיטה רוקאביציה, שעדיין לא כבש שער שדה העונה בליגה, נמצא חזק בתוכניות של המאמן. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי המאמן מתכנן שינוי שיטה ומתכוון לפתוח עם שני חלוצים. במשחקים האחרונים תופקד גילי ורמוט כשחקן חופשי מתחת לחלוץ, אך ייתכן שיתופקד במשחק הקרוב בכנף. "ורמוט וקהת מתבקשים כל הזמן להחליף מקומות, מולנסטיין רוצה גיוון בחלק הקדמי. כל כמעט כל שחקן אצלו יכול לשחק בכל עמדה", הסביר אחד השחקנים.

שחקן מכבי חיפה, גליינור פלט. טל לוי
תפוקה יפה. פלט/טל לוי

בצוות המקצועי הבהירו אתמול כי הם מרוצים מהיכולת שמגלה מריו מוסא, זאת בצל ביקורת על יכולתו של המגן. למרות הדברים, לא בטוח שמוסא יישאר במכבי חיפה בינואר. למכבי חיפה יש חמישה זרים והמטרה היא לצרף זר נוסף בחלון הקרוב. בשיחות פנימיות עלתה אפשרות לצרף בלם זר בינואר, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא.

אלירן עטר ערך אתמול אימון מלא. מולנסטיין כבר הבהיר לאחר הבכורה שערך החלוץ בגביע הטוטו, אחרי תקופה ארוכה, כי הוא לא מעוניין לסכנו. "הנטיה היא לא לסכן אותו, אבל רק לפני המשחק נדע סופית", אמרו בחיפה. עטר עצמו מעוניין לשחק כבר מול קרית שמונה, ולא מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

אחרי יום חופש, הקבוצה תשוב לאימונים אחר הצהריים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully