וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ארבע: ארבע קבוצות מנסות לשמור על מאזן מושלם במחזור הרביעי

1.10.2016 / 6:30

בולטימור מארחת את אוקלנד, ניו אינגלנד (פעם אחרונה בלי בריידי) נגד בפאלו, האלופה דנבר יוצאת לטמפה ביי ומינסוטה מול הג'איינטס, כולן בניסיון לעלות למאזן 0:4

סם ברדפורד מינסוטה וייקינגס. Bob Leverone, AP
ההצלחה של ברדפורד והווייקינגס תימשך?/AP, Bob Leverone

המחזור הרביעי של העונה יימשך ביום ראשון, כאשר בין היתר, נקבל את המשחק הראשון השנה בלונדון (ג'קסונוויל - אינדיאנפוליס). במוקד הסדרה הראשונה: הג'טס מול סיאטל, הפטריוטס נגד בפאלו, אטלנטה מחכה לקרוליינה ובולטימור פוגשת את אוקלנד. בהמשך, דנבר יוצאת לטמפה ביי, בסאנדיי נייט, פיטסבורג מול קנזס סיטי ובמאנדיי נייט, מינסוטה פוגשת את הג'איינטס.

seperator

ג'קסונוויל (3:0) - אינדיאנפוליס (2:1), 16:30, 5+ לייב

משחק לונדון ראשון לעונה זו. הג'אגוארס סומנו על ידי הרבה פרשנים כמי שסוף כל סוף יפרצו העונה, אחרי כל כך הרבה כישלונות ובחירות דראפט גבוהות, אלא שבינתיים הם נראים בדיוק כפי שנראו בעונות הקודמות: על הפנים. מנגד, אינדי גירדה ניצחון על סן דייגו כדי למחוק את האפס מטור ההפסדים. ניצחון נוסף, על יריבה לבית ה-AFC דרום, ייב אותה בעמדה קצת יותר טובה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

20:00:

יוסטון (1:2) - טנסי (2:1)

הטקסאנס הגיעו לפוקסבורו עם מאזן מושלם וקיוו לשמור עליו, כאשר מולם התייצב הרוקי ג'קובי בריסט. זה ממש לא קרה ויוסטון הובכה עם תבוסה 27:0, כאשר ג'יי ג'יי וואט וההגנה לא מתפקדים וכך גם ברוק אוסווילר והספיישל טימס. הקבוצה של ביל אובריאן זוכה כעת להזדמנות די נוחה להתאושש, מול הטייטאנס החלשים, שבקושי מייצרים נקודות עד כה העונה.

וושינגטון (2:1) - קליבלנד (3:0)

זה אמור היה להיות מפגש מרתק בין רוברט גריפין השלישי לקבוצה שבחרה אותו בדראפט, אלא שהקוורטרבק פצוע וכך גם ג'וש מקאון, מה שהשאיר את הבראונס האומללים עם קודי קסלר ועם הפסד מטופש, כמיטב המסורת שלהם, נגד מיאמי בשבוע שעבר. אתמול גם נודע שהקבוצה צפויה להיפרד, סופסוף, מג'וש גורדון הבעייתי. הרדסקינס פתחו גם הם לא טוב, אבל רגע לפני שהעונה ברחה, קירק קאזינס התעורר והוביל את הקבוצה מהבירה לניצחון קריטי אצל הג'איינטס, ניצחון שבלבל לגמרי את ה-NFC מזרח.

ניו יורק ג'טס (2:1) - סיאטל (1:2), METV

הסילונים נחו טוב ורצו לשמור על המומנטום מהניצחון על בפאלו, אלא שההתקפה התפרקה לחלוטין בתבוסה מול קנזס סיטי, כאשר הדברים אמורים בעיקר לגבי ריאן פיצפטריק, ש"כיכב" עם שישה איבודים. הירוקים ינסו להתאושש בבית, אבל זה כמובן לא יהיה פשוט מול היריבה החזקה, שסופסוף סיפקה משחק טוב העונה, בניצחון הקליל על סן פרנסיסקו. ניצחון החוץ האחרון של הסיהוקס על הג'טס היה אי שם ב-1983. מאז: חמישה הפסדים ברציפות.

ריאן פיצפטריק אריק דקר ניו יורק ג'טס. AP
הג'טס מחכים לסיהוקס/AP

ניו אינגלנד (0:3) - בפאלו (2:1), FOX

מה עוד אפשר לומר על הפטריוטס, שמסתדרים נהדר בלי בריידי, בלי גרונק, אפילו בלי גארופולו, ורק ממשיכים לנצח ועוד בקלות מרשימה. ניו אינגלנד נחה היטב, עשרה ימים והיא פוגשת את האיש שאוהב את המשחקים מולה יותר מכל, רקס ריאן. מעמדו של מאמן הבילס החל להתערער אחרי הפתיחה הרעה של העונה, אבל הניצחון הגדול מול אריזונה סיפק קצת שקט למערכת. ניצחון בפוקסבורו, מול איזה קוורטרבק שיתייצב מולו, ייתן עוד המון ביטחון לקבוצה מצפון ניו יורק. הבעיה: הפעם האחרונה שבפאלו ניצחה משחק חוץ תחרותי מול הפאטס הייתה בנובמבר 2000. הבעיה הנוספת: סמי ווטקינס נכנס לרשימת הפצועים.

אטלנטה (1:2) - קרוליינה (2:1)

מי שמחק את הפאלקונס קיבל תזכורת במאנדיי נייט ליכולות שיש לקבוצה הזו ולדברים שהיא מסוגלת לעשות אם הכול מתחבר (וזה עוד במשחק חלש של חוליו ג'ונס). מנגד, מי שהיה משוכנע שהפנת'רס ימשיכו ישירות מהעונה שעברה, קיבל תזכורת לכמה קשה לשמור על המתח אחרי הפסד בסופרבול. קרוליינה כבר עכשיו עם הפסד אחד יותר מאשר בעונה שעברה ואחרי שנפלה בבית נגד מינסוטה בשבוע שעבר, הפסד חוץ מול יריבה מה-NFC דרום יסבך אותה באופן רציני.

בולטימור (0:3) - אוקלנד (1:2)

אחלה משחק בבולטימור. העורבים לא ממש מרשימים עד כה, אבל ניצחו את בפאלו, עשו קאמבק גדול נגד קליבלנד וגירדו ניצחון קשה גם בג'קסונוויל, כדי להישאר מושלמים. המאזן הזה יעמוד למבחן מול הקבוצה הלא יציבה מהמפרץ, שחזרה לנצח בשבוע שעבר ומציגה הגנה והתקפה שיכולות להיות נהדרות ויכולות להתרסק. שבוע לפני הדרבי מול וושינגטון, הארבו ישמור על מאזן מושלם?

שיקגו (3:0) - דטרויט (2:1)

מפגש עגום משהו ב-NFC צפון. הברס נראים כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה ולא ממש הצליחו לתת פייט לדאלאס בסאנדיי נייט, בעוד מצבו של ג'יי קאטלר ממשיך להיות בעייתי. הליונס, שפתחו עם ניצחון גדול באינדיאנפוליס, כבר הספיקו לחזור לסורם מאז והתפרקו במחצית הראשונה בלמבו פילד, לפני שעשו קאמבק יפה שלא הספיק. זה נראה כמו הצ'אנס האחרון שלהם להישאר בעניינים בבית, לפני שהפאקרס והווייקינגס בורחים.

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Gail Burton, AP
העורבים לא מרשימים, אבל בדרך ל-0:4? פלאקו/AP, Gail Burton

23:05-23:25:

טמפה ביי (2:1) - דנבר (0:3), 5+ לייב

האלופה ממשיכה להראות מצוין ויוצאת למשחק חוץ שני ברציפות, אחרי שהרשימה מאוד באוהיו מול סינסינטי. טרבור סימיאן עושה את המצופה ממנו ואף יותר מכך וההגנה ממשיכה להיות הכי דומיננטית שיש. מנגד, הבאקס פתחו טוב עם ניצחון מצוין באטלנטה, אבל חזרו להתרסק עם תבוסה לאריזונה והפסד מיותר מאוד בבית מול לוס אנג'לס, שלקח אותם שני צעדים לאחור. אחרי דנבר, יש להם את קרוליינה בחוץ, כך שהעתיד לא נראה ורוד יותר.

אריזונה (2:1) - לוס אנג'לס (1:2)

רבים בנו על אריזונה כקבוצה שתרוץ בצמרת, אבל בינתיים זה ממש לא קורה והניצחון המוחץ על טמפה ביי נשכח כלא היה בתבוסה אצל בפאלו. הקרדינלס לא יציבים, לא מרוכזים ולא מדויקים. הם חוזרים הביתה למשחק מול הראמס, שאחרי מחזור פתיחה עגום במיוחד בסן פרנסיסקו, פתאום החליטו לשחק פוטבול, ניצחו בבית את סיאטל עם ההגנה וניצחו את טמפה ביי בחוץ עם ההתקפה. אם ייצאו עם משהו מהמדבר, אולי עוד יתחילו להאמין בעיר המלאכים שאפשר לעשות משהו העונה.

סן דייגו (2:1) - ניו אורלינס (3:0), METV

הצ'ארג'רס לא מפסיקים לאבד שחקנים, כאשר האחרון לגמור את העונה הוא מאנטי ת'יאו, בעוד הרוקי המדובר ג'ואי בוסה נפצע בהאמסטרינג ולא יהיה כשיר במאת האחוזים. למזלה של סן דייגו, מצפה לה יריבה לא פחות חלשה ממנה. הסיינטס נראים נורא העונה וחטפו 45 נקודות בבית מאטלנטה במאנדיי נייט, מה שהשאיר אותם על אפס ניצחונות, בדרך לעוד עונה של כלום.

פיליפ ריוורס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Stephen Dunn, GettyImages
ימין ושמאל, רק פציעות ופציעות לצ'ארג'רס. איך ריוורס יסתדר?/GettyImages, Stephen Dunn

סן פרנסיסקו (2:1) - דאלאס (1:2), FOX

היו זמנים. פעם, שתי הקבוצות הללו שלטו בליגה. מאז, הן עלו, הן ירדו וכרגע, הן מחפשות את מקומן שוב בצמרת הגבוהה, אחרי עונה רעה מאוד. הניינרס, שלא ניצחו את דאלאס בבית מאז 1997, חטפו 83 נקודות בשני המשחקים האחרונים שלהם, אחרי שעצרו את לוס אנג'לס על 0 במחזור הראשון. בלי הגנה, יהיה להם קשה להסתדר אפילו מול דאק פרסקוט, שעזר לקאובויס לנצח שני משחקים ברציפות ולשכוח מההפסד הכואב לג'איינטס במחזור הראשון.

פיטסבורג (1:2) - קנזס סיטי (1:2), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

הסטילרס מאמינים שהעונה הזו יכולה להיות העונה שלהם, אבל ביום ראשון הם קיבלו תזכורת לכמה ארוכה היא הדרך לתהילה, כאשר הובסו בדרבי של פנסילבניה מול האיגלס. גם המשחק הזה לא צפוי להיות קל מדי. הקבוצה של אנדי ריד לא הרשימה מדי בשני מחזורי הפתיחה, אבל נגד הג'טס כבר נראתה הרבה יותר טוב והיא עדיין מחכה ומקווה לקבל בחזרה את ג'מאל צ'ארלס. למשחק הזה, בין שתי קבוצות שאמורות להיאבק על כרטיסי פלייאוף, עשויות להיות השלכות בהמשך והצ'יפס ינסו לשמור על הקצב הגבוה שביג בן וההתקפה שלו צפויים להכתיב.

מינסוטה (0:3) - ניו יורק ג'איינטס (1:2), בין שני לשלישי 3:30, FOX

מי יעצור את הווייקינגס? מינסוטה הסתדרה גם ביום ראשון בלי טדי ברידג'ווטר ואדריאן פיטרסון ורשמה ניצחון חוץ גדול בקרוליינה, כדי לשמור על מאזן מושלם. מינסוטה נהנית מהגנה פנטסטית ואפילו סם ברדפורד נראה לפרקים כמו קוורטרבק ראוי. הג'איינטס קיוו להגיע למשחק הזה כאשר גם להם יש מאזן מושלם, אבל זה לא קרה, בגלל הפסד דרמטי בבית מול וושינגטון, שעלול לסבך אותם. הפסד, ופתאום הענקים שוב יהיו במאזן חצוי ובינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully