וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הם רוצים גם לשתות מהבאר: סקרמנטו קינגס

רחביה ברמן

29.10.2002 / 10:24

סל לא חוקי, ריבאונד תועה וחוסר מזל, בנוסף לשני חבר'ה בשם קובי ושאק, מנעו מהקינגס תואר NBA אשתקד. בקיץ הם עשו התאמות קטנות וננעלו על המטרה: טבעת אליפות (רחביה ברמן)

כמה אפשר להתקרב לבאר ועדיין להישאר צמא? מייק ביבי לקח את הסקרמנטו קינגס להארה במשחק מספר 7, אבל שאק, קובי והפועלים השחורים של הזן מאסטר עדיין מצאו דרך לסיים את הסיפור הזה למעלה, עם הפנים לעוד תואר.

לקינגס יש את משחק המסירה הטוב בליגה, ואם מייק ביבי יצדיק את החוזה החדש שקיבל (80 מיליון לשמונה שנים), אז ימשיך להיות להם מצרך נדיר ויקר מאד ב-NBA: רכז דומיננטי.

אבל הקינגס יודעים שהיתרון העיקרי של הלייקרס נמצא מתחת לסל ושוקל קרוב ל-150 קילו. אז הם הביאו עוד גוף (קיאון קלארק, 11.3 נק', 7.4 כ"ח אשתקד במדי טורונטו) שיוכל לתת קצת עבירות על שאק.

אבל הקינגס יודעים גם שאם לא יקום עוד מישהו בנוסף לביבי וייתן תוצרת בשעת אמת (הקורא כריס וובר מתבקש לשים לב), אז גם השנה יהיה חסר למלכים גרוש ללירה.

שאק הכריז שאינו מודאג מהסקרמנטו "קווינס" (מלכות). נותר לראות אם מייק ביבי וחבריו יוכלו להוכיח לשחקן, שפעם קרא לעצמו "אריסטו הגדול", שאנטומיה היא לא הצד החזק שלו.

מי בא, מי הולך והסגל המלא

כאמור, התוספת המעניינת ביותר לסגל של המלכים מבירת קליפורניה הוא קיאון קלארק. קלארק הוא פורוורד-סנטר שרק מתחיל להגשים את הפוטנציאל הטמון בו. לפני שנתיים קבע קלארק שיא NBA עם 12 חסימות במשחק, ונוכחותו בצבע תסייע לקינגס להתמודד עם הדיזל.

הסגל המלא:
#3 ג'ראלד וואלאס (2.02, פורוורד)
#4 כריס וובר (2.08, פורוורד)
#5 הידאייט טורקוגולו (2.08, פורוורד)
#7 קיאון קלארק (2.11, פורוורד)
#10 מייק ביבי (1.85, רכז)
#13 דאג כריסטי (1.98, גארד)
#15 שון דוהרטי (2.11, סנטר)
#16 פרדראג סטויאקוביץ' (2.05, פורוורד)
#21 ולאדה דיבאץ' (2.16, סנטר)
#24 בובי ג'קסון (1.85, רכז)
#25 ברנט פרייס (1.85, רכז)
#31 סקוט פולארד (2.12, פורוורד-סנטר)
#42 ז'אן-פול עפיף (2.04, פורוורד)
#43 נקאיה מילר (2.11, סנטר)
#51 לורנס פאנדרבורק (2.07, פורוורד)
#? דיימון ג'ונס (1.90, גארד\רכז)

ציטוט

"תמיד היה לי ביטחון ביכולת שלנו, אבל עכשיו אני מרגיש יותר טוב, בהתקפה וגם בהגנה, בגלל קיאון" - הרכז המחליף בובי ג'קסון על הרכש החדש.

ונשאלת השאלה...

- האם צרותיו המשפטיות של כריס וובר, המואשם במסירת עדות שקר בפני חבר מושבעים מורחב, ישפיעו לרעה על הקבוצה? (אחרי הכל, אמנם בפלייאוף היה זה ביבי שהרים את הכפפה, אבל הדומיננטיות של וובר בעונה הרגילה היא שהביאה לקינגס את המאזן הטוב במערב).

- האם העברת השרביט מדיבאץ' לקלארק תעבור חלק?

- האם סקרמנטו תקבל את מלוא התמורה בעד החוזה החדש של ביבי?

- האם זה בכלל ישנה, בהנחה שהלייקרס יהיו בריאים?

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הישגי עבר

הקינגס הם אחת מקבוצות היסוד של הליגה, ובמהלך השנים הם נדדו לאורך היבשת. המועדון נוסד בתור הרויאלס מרוצ'סטר, עיר בצפון מדינת ניו יורק, ושם גם נרשמה האליפות היחידה של האגודה, בשנת 1951.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully