וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוקה של מולנסטיין: סקובדאל מאמן הגנה, פריסט עובד עם הקישור

26.9.2016 / 11:39

מאמן מכבי חיפה החליט לעשות סדר בחלוקת העובדה בין שלושת עוזריו, וחזר לשיטת אימון מאנגליה בה הוא משמש בעצמו כמאמן התקפה. לראשונה: קבוצת הנוער של המועדון תשחק בליגת האלופות

ברני ארדוב

רנה מולנסטיין הביא לישראל את רנה סקובדאל הדני על מנת שייסייע בכל הקשור לכושר הגופני. בפועל, סקובדאל הפך לעוזר מאמן לכל דבר וכעת רשומים שלושה מאנשי הצוות שלו כעוזרי מאמן: עוזרו הבכיר מיק פריסט, גוסטבו בוקולי וסקובדאל. לאחרונה החליט מולנסטיין לחלק את הקבוצה למערכים וכל אחד מהם קיבל תפקיד שונה.

על פי חלוקה בה אפשר להבחין מתוך האימונים האחרונים, סקובדאל קיבל את תפקיד מאמן ההגנה, פריסט אחראי על שחקני הקישור ומולנסטיין בעצמו משמש כמאמן התקפה. גוסטבו בוקולי משלב בין השיטות ומסייע למאמנים לפי ראות עיניו של ההולנדי. "זה נכון שהוחלט לעשות כאן חלוקה לתפקידים. רנה לקח שיטה שאיתה עבדו באנגליה", הסבירו הבוקר בחיפה. "החלוקה ברורה, אבל היא אינה מובהקת, יכול להיות שכל אחד מהמאמנים הללו יקבל תפקיד אחר באימון הבא".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין עם עוזרו מיק פריסט. ברני ארדוב
יעבוד עם שחקני הקישור. מיק פריסט עם מולנסטיין/ברני ארדוב

פריסט האנגלי (47) עבד שש שנים באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד (בין השנים 1998 ל-2004) שם הכיר את מולנסטיין. הוא ידוע כמאמן שמתמחה בכל נושא הכושר הגופני וקידום צעירים. סקובדאל (46) היה מאמן הכושר של ברונדבי כאשר מולנסטיין אימן שם לפני כעשור, ובין השניים נשמר קשר הדוק. לאחר מכן עבד סקובדאל גם עם אולה גונאר סולשיאר במולדה וקרדיף, לפני שחזר לנורבגיה כעוזר מאמן הונפוס. לאחר כחצי שנה הפך למאמן הקבוצה, אך ירד איתה לליגה השלישית והעונה ניצב איתה במקום החמישי אחרי 17 מחזורים.

אתמול, בשיתוף עוזריו, ערך המאמן אסיפה בה הקרין את משחק הליגה מול הפועל באר שבע. "יש דברים שאנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ואנחנו לא תמיד עושים אותם", אמר המאמן. "פתח תקוה קבוצה חזקה, צריך להתכונן למשחק הזה כמו שצריך". המאמן שם דגש על משחק הלחץ של הקבוצה ונתן דגשים נוספים, בעיקר על הקבוצה שלו ולא על היריבה. הבלם אעיד חבשי לא הגיע לאימון אתמול בגלל סיבות אישיות, אבל יהיה חלק מהסגל הערב. יונתן לוי וסאן מנחם יהיו בסגל, כשהאחרון משמש כגיבוי גם לשחקני הקישור. המאמן לא תרגל את ההרכב אתמול, אבל לפי האימון שלשום נראה כי הוא לא ישנה את ההרכב. ההתלבטות היחידה הייתה בין ניקיטה רוקאביציה לגליינור פלט, שלא תורגל כאמור.

בתוך כך, קבוצת הנוער של המועדון תעשה היסטוריה כאשר תשתתף לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות לנוער. המפעל הצעיר (זו תהיה העונה הרביעית), פתח בעונה שעברה את שעריו גם לאלופות 32 הליגות הבכירות ביבשת לנוער. במפעל היוקרתי ישחקו 64 קבוצות והפורמט מתנהל כך: מסלול ליגת האלופות - שלב בתים של 32 המועדונים, שהקבוצה הבוגרת שלהם העפילה לליגת האלופות, ובנוסף מסלול האלופות המקומיות (בו תשתתף כאמור מכבי "שמואל" חיפה), 2 שלבי נוקאאוט בשיטת בית-חוץ של 32 האלופות לנוער. הקבוצה שתסיים ראשונה בכל בית תעלה אוטומטית לשמינית הגמר, ואילו השנייה תתארח למשחק אחד נגד אחת מ-8 המנצחות של סיבובי הנוקאאוט של מסלול האלופות המקומיות, בקרב ישיר על ההעפלה לשלב השמינית. המפעל מיועד לשחקנים עד גיל 19, כאשר כל קבוצה יכולה לרשום 3 שחקני חיזוק עד גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully