וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין גוטמן לבין הנהלת הפועל תל אביב, כבירי: "ההפסד - כתם למועדון"

המנהל המקצועי של האדומים נעדר מהאימון וציפה שההנהלה תגן עליו בעקבות הביקורת שספג מאז מינוי גיא לוזון. גוטמן צפוי להיפגש עם אמיר כבירי ולדון איתו על עתידו. הבעלים: "מתנצלים בפני האוהדים, לא נעצור עד שנביא את המועדון למקום הראוי לו"

צילום: מור שאולי עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מקללים את השחקנים באימון

יום אחרי הדרבי המשפיל של הפועל תל אביב אמש (ראשון) המנהל המקצועי אלי גוטמן, שספג ביקורת קשה מהאוהדים שעקצו אותו בין היתר על האימרה שעזר לג'ורדי קרויף, נעדר מהאימון ולפי גורמים בקבוצה ישנה מתיחות קשה בינו לבין ההנהלה. גוטמן ציפה שההנהלה תצא להגנתו אחרי הביקורות החריפות שספג מאז המינוי של גיא לוזון בעוד בהנהלה זועמים על כך שגוטמן מתעסק בזה בזמן קשה שכזה. לפי אותם גורמים המתיחות בין הצדדים רצינית מאוד וייתכן ובימים הקרובים תיערך פגישה בין אמיר כבירי לגוטמן בה יחליטו על המשך הדרך.

כבירי אגב, יצא אל התקשורת בחודורוב ואמר: "המשחק הוא כתם על המועדון, כתם עליי בתור בעלים וכתם על כל מי שלקח חלק באירוע המביש. אנחנו מתנצלים בראש ובראשונה בפני האוהדים שלנו ונעשה הכול כדי לתקן. לא נעצור עד שנביא את המועדון הזה למקום הראוי לו. עם כל הכאב שיש לנו בתור מערכת כולם צריכים להתאחד סביב הקבוצה הזאת ולהחזיר אותה למקום הראוי לה כבר ביום שבת".

אל אימון הקבוצה במתחם חודורוב הגיעו עשרות אוהדים כדי למחות על המצב. השחקנים שהגיעו חפויי ראש זכו למטר קללות מהאוהדים שהגיעו למתחם, כשאף אחד מהם לא יצא נקי עד כה. אותם אוהדים אמרו לשחקנים הנכנסים למתחם: "תשפילו את המבט, אין לכם כבוד. אתם לא ראויים ללבוש את החולצה האדומה כי אתם לא יודעים בכלל מה זה. אתם לא יודעים מה זה דרבי".

"ברור שיגיעו אוהדים לאימון וברור שיקללו אותנו", אמר שחקן בהפועל היום בשעות הצהריים המוקדמות", כל מה שיגידו מגיע לנו. אנחנו צריכים להתרכז בלאסוף את השברים". לאימון הגיעו גם שתי ניידות כדי למנוע מצב של התלקחות בין הצדדים, כולל ניידת יס"מ. בהמשך הגיע לאימון גם אמיר כבירי והתקבל במטר של קללות. האוהדים צעקו לו "להתבייש" וטענו כי הוא אשם ב"שחקנים החלשים שהגיעו".

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
זועמים. אוהדי הפועל תל אביב באימון הקבוצה/מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
אוהדים מגיעים לאימון/מגד גוזני

עוד בנושא

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי עם האוהדים. מגד גוזני
כבירי עם האוהדים/מגד גוזני

חדר ההלבשה של הפועל תל אביב דמם בסיום הדרבי אמש (ראשון, 0:5 למכבי תל אביב) והשחקנים היו בהלם אחרי מחצית שנייה בה ספגו ארבעה שערים. המאמן החדש גיא לוזון גער בשחקנים בחדר ההלבשה: "לא יכול להיות שתתפרקו ככה. לא במשחק רגיל ובטח לא בדרבי. קבוצה שלי לא תראה ככה. מי שלא ירים את הראש ויבוא מוכן, לא ישחק אצלי".

בהמשך, לוזון עבר בין כל השחקנים וניסה לעודד אותה. גם אמיר כבירי ואלי גוטמן שוחחו עם השחקנים במטרה לעודד אותם. גוטמן נשמע אומר במסדרונות ש"לא ניתן להם להיכנס למרה שחורה, נצא מהמצב הזה".

במתחם האימונים חודורוב המתינו לאוטובוס של הקבוצה כמה ניידות משטרה וכמה עשרות אוהדים שקראו "אין לכם כבוד" ו"אתם בושה לסמל". השוטרים מנעו מגע בין הצדדים וליוו את השחקנים לרכביהם הפרטיים. אחד מהם אמר: "אי אפשר לא להבין אותם, ביישנו אותם".

"זה ביזיון וכולנו חלק מזה", אמר שחקן בקבוצה, "כולם מבינים שזה לא עוד משחק ולא עוד הפסד. הרגשנו שאנחנו במשחק, יש הרגשה שאם דולי מנגה היה משווה עם ההזדמנות הגדולה שהייתה לו, כל המשחק היה נראה אחרת. אבל מה זה משנה עכשיו? לספוג ככה ארבעה גולים בפחות מחצי שעה, ועוד בדרבי. כמה שיאים שליליים עוד נשבור?".

למרות התבוסה, המאמן גיא לוזון נשמע אופטימי ומשוכנע שהוא יצליח להרים את הקבוצה מהמצב הנוכחי. בקבוצה העבירו ביקורת על גל שיש ואביחי ידין שהיו אשמים בספיגת שני השערים הראשונים ואמרו: "נתנו למכבי תל אביב שתי מתנות מטעויות של נוער. ה-0:1 אחרי כמה דקות נתן לה הרבה ביטחון, שחזרנו למשחק, אבל היא גמרה אותו עם עוד טעות שלנו".

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"אין לכם כבוד". האוהדים בחודורוב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully