וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "השנה החולפת לא הייתה מהמבריקות. עכשיו זה נראה יותר טוב"

25.9.2016 / 17:00

מכבי חיפה הרימה כוסית, הנשיא אמר: "בכל מקום במדינה מדברים על התרבות שהבאנו". מולנסטיין: "רוצים שכולם יהיו גאים בנו". ואצק: "לא יכול להבטיח אליפות. ננסה להיות בסביבה"

טור כריסטיאן קרלסן (מימין) עם אסף בן דב, יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
טור כריסטיאן קרלסן, אסף בן דב עם יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) טקס מרשים בנוכחות כל עובדי המועדון, השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה. באירוע הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה שהתקיים במועדון היהלום באצטדיון העירוני בחיפה, נכחו נשיא המועדון יעקב שחר, סגנו עוזי מור, המנכ"ל אסף בן דב ומאמני מחלקות הנוער, ביניהם שחקני העבר ניר דוידוביץ' ואבישי ז'אנו.

עוד בנושא:

דקל קינן צפוי להמשיך בהרכב מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה
רנה מולנסטיין החמיא לשחקני הספסל אחרי הניצחון על באר שבע

יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

המנכ"ל בן דב בירך: "בערב ראש השנה החלטנו להרים כוסית יחד. הדרך היחידה שבה נוכל לנצח יחד. 12 אליפויות, שישה גביעי טוטו ומדינה, המועדון הראשון שהעפיל בפעם הראשונה לליגת האלופות והראשון שהעפיל פעמיים. כשהגעתי למועדון לא תיארתי כמה האנשים כאן נותנים כבוד. רק אם נצעד, נחשוב ונרוץ - קדימה נוכל לנצח. שתהיה שנה טובה ובריאות לכולם".

הרב דוד גרוסמן: "יקירי יעקב שחר, אין לכם מושג כמה האיש הזה מעורב בלעשות טוב לעם. לכל העובדים כאן יש אחוז מסוים בצדקה הזאת. אנחנו בימים שבהם מכינים עצמנו לשנה החדשה. כשיש משחק, אני כל כך קשור ליענקל'ה שאני צריך להתפלל. אני מברך אתכם שתעריכו מאת עצמכם. אתם עושים טוב לאדם, לעם ולארץ. תהיו גאים".

נשיא המועדון, יעקב שחר שהעניק גביע קידוש לרב גרוסמן אמר: "אני רואה פה משפחה גדולה. השנה החולפת לא הייתה מהמבריקות שלנו, בלשון המעטה. התחלנו אותה, איך אומרים הצעירים, בג'עג'ועים. בסוף העונה התייצבנו. תחת ניהולו של אסף יש שינוי. זה נראה יותר טוב. כשהדברים נראים טוב יותר זה נותן תקווה שהשנה הבאה תהיה מוצלחת וטובה. גולת הכותרת הייתה הזכיה באות הנשיא, לא דבר של מה בכך. זה בא להודות לנו על העבודה היום-יומית למען הקהילה. זה נותן הרבה מאוד מרץ להמשיך. בכל מקום במדינה לא מדברים על המשחק, אלא על התרבות שהבאנו במשך השנים. אני פונה לרב גרוסמן, ציפור לחשה לי שבעוד יומיים אתה חוגג 70, כדי לציין זאת מצאנו לנכון להעניק לך גביע. נשתדל למלא אותו בדברים טובים. אחרי ברכות כאלה ממך, אני מצטרף אליהם. שיהיה לכולנו רק טוב".

המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין פתח בעברית ואמר: "שנה טובה". לאחר מכן המשיך: רפי אוסמו לא אמר לי שאני צריך לדבר היום. אמרתי לאשתי שאני עם המשפחה החדשה שלי היום. אנחנו רוצים שכולם יהיו גאים במכבי חיפה, זאת השורה התחתונה. אני לא יכול להבטיח שננצח, אלא שנעשה הכל כדי לעשות את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

נטע לביא אמר: "מולנסטיין הביא דברים מהכדורגל האנגלי. הוא למד מאחד המאמנים הגדולים בעולם, והוא מביא את זה לאימונים שלנו. אנחנו לומדים ממנו ומשפרים חולשות שלנו. מחמיא לי שרואים שאני הפנים הבאות של מכבי חיפה ואעשה הכל להצדיק את התקווה שרואים בי. הדרך שלי עוד ארוכה ואעשה הכל כדי להצדיק אותה".

קאמיל ואצק הוסיף: "נגד באר שבע יצרנו הרבה מצבים שבהם הבקענו שניים. צריך לנצל יותר מצבים כשאנו מגיעים אליהם. מחר יש לנו מבחן גדול וחשוב להמשך העונה שלנו. יש לי תקווה שנעשה ככל שביכולתנו כדי לצאת עם תוצאה טובה. אעשה הכל כדי לנצח. אשחק בכל עמדה בה אדרש לטובת הקבוצה. שיחקתי בקבוצות שונות במקומות שונים ותמיד הניצחון הקבוצתי הוא חשוב מהכל. אני לא יכול להבטיח כלום בקשר למאבק האליפות אבל נעשה הכל כדי להיות בסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully