וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון זכתה ב-NL מזרח, גם בוסטון בפלייאוף

25.9.2016 / 8:39

הנשיונאלס ניצחו את פיטסבורג ומיד לאחר מכן, ההפסד של ניו יורק מטס על פילדלפיה סגר עניין. הרד סוקס רשמו ניצחון עשירי ברציפות והצטרפו לטקסס (זכתה ב-AL מערב בשבת) ולקאבס, שכבר העפילו לפוסטסיזן

ברייס הארפר שחקן וושינגטון נשיונאלס חוגג. AP
שמח בוושינגטון. ברייס הארפר חוגג/AP

הפלייאוף ב-MLB מתקרב וההכרעות בבתים השונים ממשיכות ליפול. הלילה (בין שבת לראשון), הבטיחה וושינגטון את זכייתה בבית ה-NL מזרח, לאחר שגברה 1:6 על פיטסבורג וראתה את ניו יורק מטס מפסידה 20 דקות לאחר מכן 10:8 בבית מול פילדלפיה. הנשיונאלס ביתרון שמונה משחקים וחצי כעת, כאשר למטס נותרו רק עוד שבעה משחקים והם ימשיכו במאבק על הווילד קארד.

בוסטון, שנמצאת בכושר שיא בדיוק ברגע הנכון מבחינתה, רשמה ניצחון עשירי ברציפות, 4:6 בטמפה ביי מגרנד סלאם של דסטין פדרויה והבטיחה לעצמה לכל הפחות את כרטיס הווילד קארד. הניצחון של טורונטו הלילה, 0:3 על היאנקיז, השאיר את הבלו ג'ייז בפיגור חמישה משחקים וחצי מהגרביים, שקרובים לזכייה ב-AL מזרח.

אתמול, טקסס הבטיחה את זכייתה ב-AL מערב, כאשר הפער שלה מסיאטל עומד כעת על עשרה משחקים וחצי. קליבלנד מובילה בשבעה משחקים על דטרויט וקרובה לזכות ב-AL מרכז, הקאבס כבר לקחו מזמן את ה-NL מרכז ואילו הדודג'רס בפלוס שבעה משחקים כרגע על סן פרנסיסקו ויזכו, אולי כבר הערב, ב-NL מערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully