וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אכזבה מהתיקו הביתי, חשש מפציעה של אנדואסל

25.9.2016 / 8:12

למרות אזהרותיו של המאמן מוטי איוניר מאיבודי הכדור, אחד כזה הוביל לשער של סכנין: "יש סגל נהדר, אבל עוד לא התחברנו". החלוץ סובב את הברך וייבדק, עאבד: "מקווה להמשיך ביכולת הזו"

מאמן עירוני קרית שמונה, מוטי איוניר. אדריאן הרבשטיין
למרות האזהרות שלו, איבוד כדור הוביל לשער. איוניר/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה נרשמה בעירוני קרית שמונה אמש (שבת), אחרי ה-2:2 הביתי מול בני סכנין. בימים שלפני המשחק, ביקש המאמן מוטי איוניר משחקניו להניע את הכדור ולהימנע מאיבודים במרכז המגרש ואף נתן להם כדוגמה את המשחק של מכבי תל אביב מול סכנין, שנערך באמצע השבוע החולף. אלא שבסופו של דבר, איבוד של דידייה ברוסו הוביל לשער השני שספגה הקריה.

בקבוצה ינסו למצוא פתרונות לכך שאחרי ספיגת שערים, השחקנים נכנסים לדקות ארוכות של הלם. "יש לנו קבוצה מצוינת, עם סגל שחקנים נהדר", אמר אחד השחקנים, "עוד לא התחברנו כמו שצריך ומכאן האכזבה. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל נוכל לעשות זאת".

מי שזכה למחמאות על משחקו הוא אחמד עאבד, שכבש, בישל ונראה בכושר טוב לאורך רגעים ארוכים: "אנחנו מאוכזבים מאוד מעוד תיקו, לפחות לא הפסדנו וחזרנו למשחק פעמיים, אבל אנחנו חייבים לנצח, במיוחד בבית. משחקים כאלה שמים אותך בפלייאוף העליון", אמר עאבד בסיום, "יש לנו משחק קשה נגד מכבי חיפה ונקווה לעשות שם את העבודה".

עוד בנושא:

2:2 דרמטי בין קרית שמונה לסכנין

שחקן עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד, מול שחקן בני סכנין, וונדרסון. אדריאן הרבשטיין
לפחות הוא בכושר טוב. עאבד/אדריאן הרבשטיין

על כך שמשחק ההגנה והקישור האחורי של הקבוצה בעייתי מאוד מתחילת העונה אמר עאבד: "מוטי הכניס לנו מערך חדש, של שלושה בלמים ואנחנו עובדים על זה ורוצים להתקדם ולנסות כל מיני מערכים. יש הגנה טובה ולאט לאט נהיה קבוצה חזקה, שתהיה בצמרת". על היכולת האישית אמר: "לא חשוב השער, חשוב שחזרנו ולא הפסדנו. אני מקווה להמשיך ביכולת הזאת ולעזור לקבוצה. אני תמיד מנסה להיות טוב, אבל זה קשה מאוד. אני שואף להגיע למקומות הכי גבוהים".

בקבוצה מבינים שיצטרכו להתמודד במהלך העונה עם לא מעט שחקנים מאוכזבים, כאשר אתמול היה זה אופיר קריאף, שלא שיחק ועדן שמיר, דין מימוני ואלי בלילתי, שכלל לא נכללו בסגל. בסיום ניגש הבעלים איזי שרצקי לאותם שחקנים ואמר להם: "חברים, אל תהיו מבואסים, יש סגל גדול וכולם עוד ישחקו העונה".

במקביל לאכזבה מהמשחק, בקרית שמונה חוששים מפציעה רצינית של אזקיאל אנדואסל. החלוץ הרגיש שסובב את הברך במהלך המשחק ולאחר מכן, כאשר נכנס לטיפולים, אמר לסובבים אותו: "זה הרגיש לי רציני. אני מקווה שאני טועה". החלוץ ייבדק ובקריה מקווים לבשורות טובות. קאסיו פרננדס, שהוחלף, הרגיש כאבים ממכה שספג, אולם במקרה שלו מעריכים בקבוצה כי לא מדובר בפגיעה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully