וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באירועים: מהומה בדרבי הנוער של חיפה בין מכבי להפועל

24.9.2016 / 18:03

הירוקים עלו ליתרון בשעה ששחקן של האדומים היה שרוע על הדשא, מה שהוביל לעימות בין הצדדים. מנהלת הפועל טענה כי שחקני מכבי תקפו אותה פיזית, בצד השני דרשו להעמיד אותה לדין

אתר רשמי

בווידאו: המהומה בדרבי הנוער החיפאי

עימות חריף נרשם היום (שבת) במהלך משחק בליגת העל לנוער, בין מכבי חיפה להפועל חיפה (0:2 לירוקים).

הכול החל כאשר שחקן של הפועל חיפה נפצע ונותר שרוע על כר הדשא, כאשר משם התפתחה מהומה, אשר להתנהלותה יש גרסאות סותרות.

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
אירוע לא נעים. שחקני הנוער של מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אנשי הפועל טענו כי כאשר מנהלת הקבוצה שלהם, ניקול ציטרין, נכנס למגרש, היא הותקפה פיזית על ידי חלוץ מכבי חיפה, מוחמד עוואד. במכבי מנגד, טוענים כי המנהלת הייתה זו שתקפה את שחקנם איתן וולבלום. ציטרין אמרה לוואלה! ספורט: "נכנסתי לטפל בשחקן פצוע ואז שחקן של מכבי התעמת עם שחקן שלנו. רציתי להפריד, אבל שחקני מכבי התגודדו סביבי ומספר 11 שלהם תפס אותי. שמעתי גם דברים לא נעימים". על הטענות לפיהן היא זו שהחלה במהומה אמרה ציטרין: "אם התחלתי, למה השחקן בא עם ניר דוידוביץ' להתנצל בפניי בסיום".

כאמור, בצד הירוק ציירו תמונה שונה, לאחר בירור עם שחקני ואנשי המועדון שהיו במקום והם דורשים להעמיד את ציטרין לדין בהתאחדות: "לאחר בדיקה מול מספר שחקנים ובעלי תפקידים בקבוצת הנוער, עול תמונה שונה לחלוטין מזו המנסים לצייר בהפועל חיפה", אמרו במועדון, "לאחר כיבוש השער הראשון, שחקני הפועל טענו שהוא נכבש כאשר שחקן שלהם היה פצוע על הדשא. לפתע הגיחה אותה מנהלת ויצרה מגע עם שחקני הקבוצה ובהם הקפטן וולבלום. שחקני הקבוצה ביקשו ממנה לצאת ולחדול ממעשיה. לא ברור מדוע היא נכנס למגרש ופנתה לשחקני מכבי חיפה. זה לא מקומה ולא תפקידה ואנו מצפים שהיא תעמוד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully