וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קובי בריסט סובל מקרע ברצועה באגודל וככל הנראה יזדקק לניתוח

23.9.2016 / 21:34

גם הקוורטרבק השלישי של הפטריוטס פצוע, לאחר שנפגע במהלך הניצחון על יוסטון. אם גארופולו לא יהיה כשיר למשחק מול בפאלו בעוד קצת יותר משבוע, הקבוצה תצטרך להביא קוורטרבק חדש או לחלופין, להשתמש בג'וליאן אדלמן

ג'קובי בריסט ניו אינגלנד פטריוטס. AP
איזה חוסר מזל לרוקי. בריסט/AP

מה אמורים לחשוב בניו אינגלנד על פתיחת העונה הזו? מצד אחד, הקבוצה עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) למאזן 0:3, אחרי ניצחון 0:27 מרשים מאוד בבית מול יוסטון. מצד שני, היא עשתה זאת עם הקוורטרבק השלישי שלה וכעת, גם הוא פצוע.

ג'קובי בריסט, הרוקי שסייע הלילה לפטריוטס לשמור על מאזן מושלם כאשר החליף את ג'ימי גארופולו, שבעצמו פתח בשני המשחקים הראשונים של העונה על חשבונו של טום בריידי המושעה, סובל מקרע ברצועה באגודל שלו וככל הנראה יזדקק לניתוח.

למזלה, לניו אינגלנד יש עוד תשעה ימים עד למשחק הבא שלה, בבית מול בפאלו, משחק שיהיה האחרון ללא בריידי. גארופולו ינסה להשאיר מאחוריו את הפציעה ולהיות כשיר בזמן ואם לא, הקבוצה ככל הנראה תביא קוורטרבק זמני, שינסה להוביל אותה למאזן של 0:4. עוד אופציה, פחות ריאלית, היא ג'וליאן אדלמן, ששיחק כקוורטרבק בימי המכללות שלו, בקנט סטייט.

* כצפוי, לאחר שהחליט לעבור ניתוח לתיקון הקרע במיניסקוס, מינסוטה הציבה את אדריאן פיטרסון ברשימת הפצועים. היא תוכל לקבל אותו בחזרה בדצמבר, אם יחלים עד אז.

סקוט זולאק, ששיחק במדי הפטריוטס בין 1991 ל-1998, הודיע שהוא מוכן לחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully