וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: רגע לפני הסוף, קרבות צמודים בווילד קארד

23.9.2016 / 14:54

דטרויט קפצה מעל בולטימור ומחזיקה, שבוע וחצי לסיום העונה, בכרטיס השני לצד טורונטו. גם יוסטון, היאנקיז וסיאטל חזק במאבק. ב-NL, המטס, סן פרנסיסקו וסנט לואיס ראש בראש

אסדרובל קבררה יואניס סספדס ניו יורק מטס חוגגים. AP
שמח בניו יורק. קבררה וסספדס חוגגים אחרי שהראשון סידר ווקאוף הומראן דרמטי מול פילדלפיה/AP

קצת יותר משבוע נותר עד לסיום העונה הסדירה ב-MLB וברשותכם, נתחיל את הסיכום השבועי היישר מהווילד קארד, שם המאבקים בשתי החטיבות סוערים.

ב-AL, טורונטו מחזיקה כרגע בכרטיס הראשון והיא ביתרון על דטרויט, בידיה הכרטיס השני אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. הטייגרס מקדימים בחצי משחק את בולטימור, שהתרסקה מול בוסטון הדוהרת והפסידה ארבעה ברציפות. עוד שלוש קבוצות מסרבות עדיין לוות, כאשר יוסטון רחוקה משחק וחצי מהווילד קארד, סיאטל שניים והיאנקיז שלוש. מי שכמעט בוודאות לא תהיה בפלייאוף היא האלופה קנזס סיטי, שרחוקה 5.5 משחקים מהווילד קארד.

ב-NL נותר קרב משולש על שני כרטיסים. סגנית האלופה ניו יורק מטס וסן פרנסיסקו, שמתאוששת מעט מתקופה איומה, במאזן זהה של 72:81. חצי משחק בלבד מאחוריהן נמצאת סנט לואיס, שמקווה להשתחל לפלייאוף ומאמינה בכוחה להפתיע שם כמו שהיא עשתה פעמים רבות בעבר.

ג'סטין אפטון ג'יימס מקאן דטרויט טייגרס. AP
דטרויט נותנת פייט. ג'סטין אפטון וג'יימס מקאן מרוצים/AP

בבתים עצמם, המצב קצת יותר פשוט. בוסטון לקחה כמעט סופית את ה-AL מזרח, בעזרת ריצה של שמונה ניצחונות, שסידרה לה יתרון של 5.5 משחקים על הבלו ג'ייז. קליבלנד ביתרון 7 משחקים במרכז, אחרי שלושה ניצחונות רצופים. טקסס, היחידה בחטיבה שכבר הגיעה ל-90 ניצחונות (63:90 כרגע), מובילה ב-9 משחקים על יוסטון במערב.

ב-NL, וושינגטון בפלוס 8.5 משחקים במזרח על המטס עם 63:89. הקאבס כבר זכו מזמן במרכז וקרובים ל-100 ניצחונות (55:97 כרגע) ואילו הדודג'רס מובילים את המערב בשישה משחקים על הג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully