וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרפיס: הפטריוטס שיתקו את יוסטון בדרך ל-0:27

23.9.2016 / 8:14

המחזור השלישי נפתח עם ניצחון גדול של ניו אינגלנד, שהסתדרה גם עם הקוורטרבק השלישי שלה, הרוקי ג'קובי בריסט ולא נתנה לטקסאנס החלשים שום צ'אנס בפוקסבורו. משחק גדול ללגארט בלאנט

ג'קובי בריסט ניו אינגלנד פטריוטס מול ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. AP
בריסט בדרך קדימה, ג'יי ג'יי וואט חסר אונים/AP

ניו אינגלנד (0:3) - יוסטון (1:2) 0:27

בלי טום בריידי, אפילו בלי ג'ימי גארופולו שהוכרז לבסוף כלא כשיר, עם ג'וליאן אדלמן כקוורטרבק מחליף ועם חצי רוב גרונקובסקי, ששותף אבל בקושי. הפטריוטס הגיעו למשחק הביתי הזה, שפתח את המחזור השלישי, מול יריבה מלאת שאיפות, שניצחה את שני משחקיה הראשונים ומול קוורטרבק שכבר חגג עליהם בעונה שעברה, מעמדה שהם לא מכירים, כאנדרדוג ביתי. אז הם עשו בדיוק את מה שהם עושים כבר שנים: ניצחו, ובנוקאאוט רציני.

זו הייתה תצוגה עילאית של חלקים רבים כל כך בקבוצה ובראשם, המאמן ביל בליצ'יק והצוות שלו, שהגיעו עם תכנית משחק מושלמת כמעט בהתחשב בסיטואציה, גם הגנתית וגם התקפית. ברוק אוסווילר לא קיבל סנטימטר פנוי לנשימה וג'קובי בריסט, הרוקי שפתח עבור הפטריוטס, התבקש לעשות רק דברים פשוטים יחסית ועמד במשימה בצורה נהדרת.

ניו אינגלנד עלתה ליתרון משער שדה ברבע הראשון ובבעיטת הפתיחה שלאחר מכן, השיגה פאמבל, אותו תרגם בריסט מיד לריצה של 27 יארד וטאצ'דאון, שקבע 0:10 בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה עם דרייב ארוך שהסתיים בעוד שער שדה ומיד אחריו, שוב, פאמבל של הטקסאנס בבעיטת הפתיחה וטאצ'דאון מקומי, הפעם של לגארט בלאנט, שגם השיג לקראת הסיום טאצ'דאון שני במשחק, בריצה ל-41 יארד.

בריסט סיים עם 103 יארד באוויר (11 מ-19) ועוד 48 וטאצ'דאון בריצה. בלאנט כיכב עם 105 וצמד. ג'וליאן אדלמן הוביל את התופסים עם 38 יארד בלבד. מנגד, 196 ואיבוד לאוסווילר החלש, 80 יארד על הקרקע ללמאר מילר, 56 באוויר לדיאנדרה הופקינס, שהוגבל לארבע תפיסות בלבד. הפטריוטס, שיקבלו בעוד שני משחקים בחזרה את בריידי, עדיין בלי הפסד בלעדיו. מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully