וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "שמח שאלירן עטר חזר", בכר: "כולם שחקנים ראויים"

22.9.2016 / 23:11

מאמן מכבי חיפה התייחס לשילובו של החלוץ שחזר מפציעה: "מקווה שיתחזק וישתפר". על המשחק: "לא מרוצה מאיבוד היתרון". מאמן הפועל באר שבע: "חלק מהשחקנים כאן שיחקו מול אינטר וסלטיק"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"שלטנו במחצית השנייה". מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה והפועל באר שבע נפגשו הערב (חמישי) בפעם השנייה השבוע, הפעם במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ונפרדו ב-2:2. רצף המשחקים ללא ניצחן של האדומים בחיפה נמשך, למרות שחזרו פעמיים מפיגור ויגיעו למשחק הגומלין באצטדיון טרנר עם תוצאה טובה.

עוד בנושא

רבע גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין: "אני לא מרוצה שאיבדנו את היתרון, אבל הרגשתי ששלטנו בקצב במחצית השנייה. הגבנו בצורה טובה, אך ספגנו שער קצת מרושל. זו תוצאה הוגנת. רצינו לתת לקמיל ואצק לנוח, אבל היו לנו מספר פציעות. הוא בחור חזק ויתאושש בצורה טובה. אני לא מדבר על שחקנים בצורה אישית, אלא בתור קבוצה. אני שמח שאלירן עטר חזר. זה קשה לשחקנים להיות חסרים לאורך תקופה ארוכה, אני מקווה שהוא רק יתחזק וישתפר. אני לא יודע מה יקרה לגבי מכבי פתח תקוה, הדבר החשוב ביותר עבור אלירן הוא להיות טוב עבורנו כשהוא כשיר. יש הבדל משמעותי בין כשירות לבין כשירות משחק".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "אני לא יודע אם זה הרכב משני כי חלק מהשחקנים כאן שיחקו מול אינטר וסלטיק. כולם שחקנים ראויים, וצריך לתת להם כבוד. אין ספק שלחזור פעמיים מפיגור זו תוצאה טובה. יש הרבה מחשבות, הרבה כאב ראש. זה התפקיד שלי ושל הצוות לשלב את הכול, אנחנו נלמד. חלק גדול מהחילופים היו מתוכננים מראש. בן שהר תוכנן לשחק מחצית, במיוחד שיש משחק מול בני יהודה ביום ראשון. הוא רצה עוד כמה דקות אחרי המחצית, אז כיבדתי אותו. תמיד יש לחץ עלינו, גם אם היינו מובילים בשש הפרש. ננוח ונבוא מוכנים לקראת בני יהודה, לא יהיו תירוצים".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"החילופים היו מתוכננים". בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully