וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר צריכה ניתוח עמוק מאוד"

27.10.2002 / 9:48

ההפסד מול ב"ש קירב את בית"ר ירושלים לנקודת רתיחה והבעלים, מאיר פניג'ל, מחפש פיתרון. השחקנים מיואשים, האוהדים מקללים והבעלים חסרי אונים. המאמן אלי כהן, שמקבל בינתיים גב: אם אני הייתי הבעיה, הייתי קם והולך

לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים אתמול הפועל באר שבע (2:0) במסגרת המחזור השישי בליגת העל, שהיה להפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה המידרדרת, זומן המאמן אלי כהן לפגישת חירום אצל הבעלים, מאיר פניג'ל ומאיר לוי. היום צפויה פגישה נוספת בין הצדדים.

עם זאת, הכחישו הבעלים כל כוונה לבצע זעזוע בעמדת המאמן ואמרו אמש כי מעמדו של כהן איתן. פניג'ל אמר אתמול ל'ידיעות אחרונות': "בוודאי שאלי כהן ממשיך. הוא יאמן אותנו מול מכבי חיפה. מה, כל שבועיים שלושה נחליף מאמן? רק אתם התקשורת מדברים על מלמיליאן. למרות המצב הקשה, אנחנו מאחורי כהן". פניג'ל הוסיף: "צריך לחשוב איך יוצאים מזה בשקט ולא בהתלהמות מיד אחרי משחק. בית"ר היום במצב שהיא צריכה ניתוח עמוק מאוד. המצב היום יותר קשה מבעונה שעברה".

מאיר לוי אמר ל'מעריב': "לא נשלוף מהמותניים. אין מה לדבר, צריך לעשות שינוי. אי אפשר להישאר במתכונת הזו".

אלי כהן אמר אמש: "אני לא נאחז בקרנות המזבח. אם הייתי יודע שאני הבעיה הייתי קם ומתפטר. לפני תחילת העונה אחרתי שחסרים לנו עוד שני שחקני חיזוק זרים. הקשר שרציתי, קאקו בלסינג, היום בבאר שבע. אני מאמין בקבוצה ועם חיזוק מתאים נשנה את פנינו לגמרי. כולם ראו בבאר שבע שיש שינוי והרבה רוח לחימה." ('ידיעות אחרונות').

הלחץ בבית"ר גדול, במיוחד לאור העובדה שבשבוע הבא מגיעה לטדי מכבי חיפה, משחק לא קל, בלשון המעטה.זה לא רק הפסד חמישי אפשרי ברציפות, אלא גם חשש מהשפלה. שחקן בכיר בקבוצה אמר אתמול ל'ידיעות': "הקבוצה שלנו גמורה. היא מתה. איפה נוכל להשיג ניצחון? אין לנו בכלל קבוצה. בשבת מכבי חיפה מגיעה. וואי, וואי מה מחכה לנו. גם קבוצה אירופית חזקה, גם קהל שמקלל מהדקה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully