וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון יעבור ניתוח ויחמיץ 3-4 חודשים

21.9.2016 / 23:18

הרץ האחורי של מינסוטה, שנפצע ביום ראשון מול גרין ביי וסובל מקרע במיניסקוס, בחר ללכת לאופציה של ניתוח וככל הנראה סיים את העונה. צו מעצר הוצא נגד ג'וש גורדון

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס פצוע. Jim Mone, AP
ישחק שוב במדי מינסוטה? פיטרסון פצוע/AP, Jim Mone

הצרות ממשיכות לנחות על מינסוטה וייקינגס. אחרי שהקוורטרבק הצעיר טדי ברידג'ווטר נפצע בצורה קשה בברכו, רגע לפני פתיחת העונה, הערב (רביעי) הודיע הרץ האחורי הכוכב של הקבוצה, אדריאן פיטרסון, כי הוא יעבור ניתוח מחר לשיקום הקרע במיניסקוס, פציעה אותה ספג בסאנדיי נייט האחרון, בניצחון על גרין ביי.

במינסוטה עוד קיוו שפיטרסון ישחק איכשהו כבר במחזור הקרוב, או במקרה הגרוע ייעדר שבועיים-שלושה, אולם ההחלטה שלו ללכת לניתוח אומרת שזמן ההחלמה המינימלי יהיה שלושה-ארבעה חודשים, כך שסביר להניח שהוא סיים את העונה, אלא אם הווייקינגס יגיעו רחוק בפלייאוף ואז פיטרסון אולי עוד ישוב.

הרץ בן ה-31 נמצא בעונתו העשירית בליגה. ב-2014 הוא שיחק רק משחק אחד בגלל השעייה ואשתקד שותף בכל 16 המשחקים, אולם כעת מדובר בפציעה קשה שנייה שלו, אחרי שקרע את הרצועה ב-2011. לא ברור איך ומתי הוא ישוב והאם זה יהיה למינסוטה.

* התופס הבעייתי של קליבלנד, ג'וש גורדון היה מושעה מהליגה במשך זמן רב בגלל שלל הסתבכויות ורק לאחרונה הורשה לשוב למגרשים. הוא קיווה לעשות זאת בשקט, אבל היום התברר כי צו מעצר נגדו הוצא על ידי בית משפט, בטענה כי השחקן נדרש לעבור בדיקת DNA לבירור אבהות ולא עשה זאת, במשך שנה שלמה. גורדון מתאמן עם הבראונס ונכח היום במתחם האימונים שלהם, אך כיוון שהוא עדיין מרצה את ההשעייה, נאסר עליו לדבר עם התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully