וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל באר שבע: עטר חוזר לסגל, האלופה עם שלושה בלמים

החלוץ חוזר אחרי חמישה חודשים ויהיה בסגל ברבע גמר גביע הטוטו (ה', 21:00, 5 לייב). אבו עביד, חבשי, מוגרבי ופלט תורגלו, ג'אבר בחוץ. ברק בכר יעלה הרכב שרובו שחקני ספסל

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית22/09/2016
מכבי חיפה
    1:1
      הפועל באר שבע
      ברני ארדוב

        מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו (21:00, ספורט 5+ לייב). מהאימון עולה כי פיראס מוגרבי וגליינור פלט ישובו להרכב ממנו הודחו לקראת המשחק. איסמעיל ריאן שהיה מעורב בשער הראשון וניקיטה רוקאביציה שכבש בפנדל ייעדרו ממנו. הפתעה הגיעה מכיוונו של עטאא ג'אבר, ששוב לא נכלל בסגל והפעם בשל סיבות מקצועיות. מי שחוזר לסגל אחרי חמישה חודשים הוא אלירן עטר, שנפצע באפריל ומאז לא שיחק.

        מולנסטיין, יש לציין, שינה מספר פעמים את ההרכב, כך שנראה שהוא עדיין לא סגור על ה-11 שלו. מה שברור כבר עכשיו הוא שהוא לא מתכוון לפתוח בהרכב שניצח את באר שבע ביום שני. עומרי גלזר תורגל אף הוא בהרכב וייתכן שיפתח. שחקן נוסף שיפתח בעמדת המגן הימני הוא איאד אבו עביד. עאיד חבשי צפוי לפתוח, כגם סאן מנחם תורגל לאורך כל האימון, פעם בקישור ופעם כמגן, אך נראה כי יפתח כקשר. גם קמיל ואצק תורגל בהרכב.

        מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, שחגג את יום הולדתו ה-37, הגיע לאימון הערב היום והופתע כששיר צדק וכל השחקנים לצדו, דחפו עוגה לתוך פניו. אחרי החגיגה, הקבוצה התפנתה להכנה למשחק. שחקנים רבים יקבלו מנוחה, בין היתר אנתוני וואקמה, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מיגל ויטור, אליניב ברדה, מאור מליקסון ומאור בוזגלו. גיא חיימוב יפתח בשער ורועי גורדנה אמור לעלות במרכז המגרש. בכר יחזור לשיטה של שלושה בלמים.

        שחקן מכבי חיפה פיראס מוגרבי, אעיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
        ב-11 של מולנסטיין. מוגרבי וחבשי/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אוראל גרינפלד
        אצטדיון: חיפה

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully