וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכרו של דוד קלטינס בבית"ר ירושלים: 8,400 שקלים ברוטו בחודש

20.9.2016 / 16:07

הקשר מחזיק בחוזה נמוך ובקבוצה צפויים לשבת איתו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח משודרג. הקשר האוקראיני אורסט קוזיק (21), ששיחק בנבחרות הצעירות, יגיע להתרשמות במועדון. צפו בביצועיו

צילום מסך

בווידאו: צפו בביצועיו של הקשר האוקראיני אורסט קוזיק

ההתאחדות לכדורגל פרסמה אתמול (שני) את השכר של כדורגלני ליגת העל. בין היתר ישנם כ-250 שחקנים שמרוויחים עד עשרת אלפים שקל בחודש. אחד מהם הוא קשר בית"ר ירושלים דוד קלטינס, שמרוויח העונה 8,400 שקלים ברוטו. לקלטינס יש חוזה לעונה הנוכחית ולעונה הבאה ובבית"ר צפויים לשבת איתו בקרוב ולשדרג את שכרו משמעותית בחוזה לשלוש או ארבע שנים.

חוזהו של קלטינס הוא חוזה של שחקן צעיר. העונה הוא קיבל כ-4,200 ש"ח עד שחרורו מצה"ל לפני כחודש וכעת שכרו הוכפל ל-8,400 בחודש. בבית"ר רואים בקלטינס את אחד משחקנים העתיד של המועדון, סיפקו לו בעונה שעברה רכב וכעת מתכוונים לנסות ולהחתימו על חוזה לטווח ארוך. אגב, בעל השכר הגבוה בבית"ר הוא חסוס רואדה עם חוזה של כ-220 אלף יורו נטו לעונה.

בתוך כך, הקשר האוקראיני אורסט קוזיק, שנמנה על הסגל הבוגר של דינמו קייב ועבר בכל הנבחרות הצעירות של אוקראינה, יחל בהתרשמות במועדון. קוזיק (21), שיכול לשחק במספר עמדות בקישור, הושאל בעונה שעברה להוברלה אוז'ורוד, בשורותיה רשם שני שערים. כיום הוא שחקן חופשי.

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ברני ארדוב
שכרו ישודרג. קלטינס/ברני ארדוב

לידור כהן נעדר אתמול מאימון הקבוצה עקב מחלה אך חוזר להתאמן היום. המאמן רן בן שמעון עשוי לחזור להרכב עם 3 קשרים בעלי אופי הגנתי כבר במשחק הקרוב, כאשר דוד קלטינס או קובי מויאל עשויים להיכנס להרכב על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

לאחר שבבית"ר הבינו כי יתקשו לצרף שחקנים חופשיים איכותיים, הקבוצה נמצאת במגעים עם מספר שחקני התקפה שיוכלו להצטרף בינואר. במועדון לא רוצים להגיע למצב בו ברגע האחרון היא מתקשה למצוא שחקן ומעוניינת להחתים כמה שיותר מוקדם שחקן שישדרג את החלק הקדמי בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully