וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחינת בגרות: האלופה דנבר יוצאת לסינסינטי במוקד המחזור השלישי

24.9.2016 / 10:00

אחרי שני ניצחונות מרשימים, הברונקוס יתארחו למשחק קשה באוהיו. מינסוטה אצל קרוליינה, הג'איינטס נגד וושינגטון, פילי ופיטסבורג בדרבי לוהט ולקינוח, הסיינטס נגד אטלנטה במשחק שיציין עשור לחזרה לסופרדום אחרי הוריקן קתרינה

וון מילר דנבר ברונקוס. Chris Carlson, AP
ימשיך להטיל אימה גם על הבנגאלס? וון מילר/AP, Chris Carlson

המחזור השלישי של עונת ה-NFL יימשך ביום ראשון עם כמה מוקדי עניין מרכזיים: סינסינטי תארח את האלופה דנבר למפגש מסקרן, מינסוטה יוצאת לקרוליינה, ניו יורק ג'איינטס מחכה לוושינגטון ובדרבי של פנסילבניה, פילדלפיה ופיטסבורג ינסו להגן על המאזן המושלם. בסאנדיי נייט נקבל את דאלאס נגד שיקגו ובמאנדיי נייט, ניו אורלינס מול אטלנטה.

seperator

20:00:

בפאלו (2:0) - אריזונה (1:1)

לא שקט באפ-סטייט ניו יורק והמפגש מול הקרדינלס החזקים עלול לערער עוד יותר את המארחת. מתאם ההתקפה גרג רומן פוטר אחרי ההפסד לג'טס בחמישי שעבר וגם מעמדם של האחים ריאן רחוק מלהיות יציב. הקארדס השאירו מאחור את ההפסד לפטריוטס במחזור הפתיחה ומחצו את טמפה ביי בשבוע שעבר, במשחק שהראה מה הם באמת שווים.

טנסי (1:1) - אוקלנד (1:1)

שתי קבוצות לא יציבות, עם קוורטרבקים צעירים ומבטיחים. הטייטאנס ומרקוס מריוטה פתחו רע את העונה, אבל התאוששו עם ניצחון דרמטי בדטרויט. הריידרס ודרק קאר דווקא יצאו לדרך ברגל ימין בניו אורלינס, אולם נפלו מול אטלנטה. המארחת טובה בהגנה, האורחת מציגה התקפה נפיצה והמשחק הזה יכול להיות מסקרן מהצפוי.

מיאמי (2:0) - קליבלנד (2:0)

עוד עונה של כלום בפלורידה ואוהיו? היונקים מגיעים לראשונה הביתה אחרי שהפסידו בקושי בסיאטל ובפוקסבורו בשני מחזורי פתיחה קשים במיוחד. לפני משחק חוץ מסובך נוסף, בסינסינטי, זה הצ'אנס שלהם למזער נזקים. הבראונס הובילו 0:20 מבטיח על בולטימור, אך התפרקו וייאלצו להסתדר עם הקוורטרבק השלישי בשלושה מחזורים, קודי קסלר, שיחליף את ג'וש מקאון הפצוע. צ'רלי וויטהרסט הובא כגיבוי.

ג'קסונוויל (2:0) - בולטימור (0:2)

במחזור הפתיחה, הג'אגס עוד נראו מבטיח ומתחו את גרין ביי. בשבוע שעבר הם כבר חזרו לסורם והובסו בסן דייגו מול יריבה חלשה. גאס בראדלי עלול לסיים את תפקידו בקרוב אם לא יהיה שינוי ולכן, המבחן הזה מול העורבים חשוב מאוד. בולטימור לא הבריקה במיוחד בשני הניצחונות שלה, אבל הכלים שם וג'ו פלאקו נראה חד אחרי עונה קשה לכל המועדון. השילוב עם מייק וואלאס עובד טוב עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ון פלאקו סטיב סמית' סניור בולטימור רייבנס. Christian Petersen, GettyImages
הרייבנס מתאוששים. פלקאו וסטיב סמית' יוצאים לג'קסונוויל/GettyImages, Christian Petersen

גרין ביי (1:1) - דטרויט (1:1)

שתי היריבות הוותיקות מה-NFC צפון במפגש חשוב, בסיומו אחת מהן תרד למאזן שלילי לא מתוכנן. הפאקרס הפסידו בדרבי למינסוטה בסאנדיי נייט וארון רוג'רס מחפש התאוששות מהירה מול הקבוצה נגדה מסר בעונה שעברה את ההייל מרי האגדי שלו. הליונס יצאו לדרך עם ניצחון נהדר באינדיאנפוליס, רק כדי לבעוט בדלי ולהפסיד בדקה האחרונה בבית מול טנסי. האריות ניצחו בשנה שעברה בלמבו פילד לראשונה מזה 24 שנים. האם הרצף שלהם יימשך?

סינסינטי (1:1) - דנבר (0:2)

מפגש בין שתיים מהטוענות לכתר העונה. הבנגאלס חוזרים הביתה אחרי הפסד מתסכל בפיטסבורג, שהבהיר להם כי הם חייבים להשתפר כדי לרצות לאליפות. הברונקוס ממשיכים להציג את ההגנה המפלצתית שהביאה להם טבעת אשתקד ואחרי שעצרו את קאם ניוטון בערב הפתיחה, הם הסתדרו היטב גם עם אנדרו לאק וכעת יוצאים למסע חוץ ראשון.

קרוליינה (1:1) - מינסוטה (0:2)

עוד משחק נהדר. סגנית האלופה התאוששה היטב מההפסד במשחק פתיחת העונה והמטירה 46 נקודות על הראש של סן פרנסיסקו. מצד שני, ההגנה שלה עדיין רחוקה מלהזכיר את היציבות של 2015 ולוק קיקלי יצטרך להכניס את חבריו לעניינים כדי לא למעוד בבית נגד הווייקינגס, שהשאירו מאחור את הפציעה האכזרית של טדי ברידג'ווטר ותחת סם ברדפורד, בהופעת בכורה, חנכו נהדר את האצטדיון החדש עם ניצחון על היריבה הגדולה גרין ביי. הם ינסו להגן על המאזן המושלם גם במשחק בשארלוט, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל, בעיקר בלי אדריאן פיטרסון הפצוע.

ניו יורק ג'איינטס (0:2) - וושינגטון (2:0)

הרדסקינס זכו בבית הזה אשתקד, אבל העונה יכולה להתחיל לברוח מהם כבר ביום ראשון, אם יפסידו במדולנדס לענקים, שגירדו ניצחון חשוב מול ניו אורלינס ונראים כמי שיכולים לרוץ חזק העונה. זה יהיה המשחק ה-168 ביריבות העתיקה הזו, כאשר המאזן עומד על 65:4:98 לטובת ניו יורק, שלא הפסידה לסקינס בבית מאז 2007. זה כמובן יהיה גם מפגש מרתק בין אודל בקהאם ג'וניור לג'וש נורמן, לאחר העימות האלים ביניהם בעונה שעברה והטראש טוק הבלתי פוסק לאורך הפגרה.

ג'וש נורמן וושינגטון רדסקינס. AP
הסקינס כבר בצרות. ג'וש נורמן/AP

23:05-23:15:

טמפה ביי (1:1) - לוס אנג'לס (1:1)

הבאקס פתחו את העונה מצוין עם ניצחון חוץ על אטלנטה, רק כדי להתרסק במשחק החוץ הבא, אצל אריזונה החזקה. הם מגיעים למשחק הבית הראשון שלהם, מול יריבה בינונית במקרה הטוב, בידיעה שבשבוע הבא מגיעה האלופה דנבר להתארח, כך שהניצחון כאן הוא הכרחי. ללוס אנג'לס אין עדיין טאצ'דאון העונה, אבל ניצחון דווקא יש לה, ועוד מול סיאטל, בבכורה הביתית המחודשת בעיר המלאכים אחרי 22 שנות היעדרות. הראמס, עדיין עם קייס קינום מאחורי הסנטר, ינסו לעקוץ בפלורידה, אבל בלי תפוקה התקפית יהיה להם קשה. הבאקס שיחררו אמש את הטייט אנד שלהם, אוסטין ספריאן ג'נקינס, שנעצר על נהיגה בשכרות ובילה לילה בכלא.

סיאטל (1:1) - סן פרנסיסקו (1:1)

לפני כמה שנים, זו הייתה יריבות אדירה ומתפתחת, אך מאז הניינרס ירדו מגדולתם. כעת, הקבוצה מהמפרץ מנסה לחזור להיות רלוונטית והיא פתחה טוב עם השתקה של הראמס, לפני שההגנה התפרקה בהפסד בקרוליינה. גם הפעם לא צפוי להיות פשוט, אבל לפחות בינתיים, הסיהוקס לא ממש מתפקדים התקפית ורשמו רק טאצ'דאון אחד בשני משחקים, כאשר גם הוא הגיע ממש ברגע האחרון והציל אותם מפתיחת עונה עם שני הפסדים. ה-NFC מערב מסתמן כצפוף והסיהוקס יודעים שהפסד ביתי לניינרס, שלא ניצחו בסיאטל מאז 2011, לא בא בחשבון.

קנזס סיטי (1:1) - ניו יורק ג'טס (1:1)

הצ'יפס ספגו ביום ראשון הפסד ליגה לאחר 11 ניצחונות רצופים, כאשר ההתקפה שלהם לא הסתדרה עם ג'יי ג'יי וואט והטקסאנס. הם ינסו לשוב במהרה למסלול הניצחונות, אך זה לא יהיה פשוט נגד הגנת הסילונים, שמקווה להציג יכולת משופרת מזו שהראתה בחמישי שעבר, בניצחון הדרמטי על בפאלו. למשחק הזה עוד יכולות להיות השפעות במאבק הווילד קארד בעוד כמה חודשים, כך ששתי הקבוצות יגיעו דרוכות במיוחד.

אינדיאנפוליס (2:0) - סן דייגו (1:1)

עוד פתיחת עונה רעה עבור צ'אק פגאנו והקולטס, שהפסידו בבית לדטרויט וחטפו גם מהאלופה דנבר. אינדי חייבת להתעורר, לפני שיוסטון וכל ה-AFC דרום נעלמים מהאופק שלה. ייתכן שהמפגש מול הצ'ארג'רס הפצועים, שיעלו בלי קינן אלן ודני וודהד שגמרו את העונה, הוא הזדמנות פז למחוק הכל ולהתחיל מחדש. לסן דייגו יש מסורת של הצלחות מול הקולטס, אבל לא בטוח שלפיליפ ריוורס יהיה עם מי לעבוד.

פיליפ ריוורס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Stephen Dunn, GettyImages
נותר לבד במערכה. ריוורס/GettyImages, Stephen Dunn

פילדלפיה (0:2) - פיטסבורג (0:2)

ניצוצות יעופו בשמי לינקולן פיננשל פילד בעיר האחווה, כאשר השכנה ממערב, פיטסבורג, תגיע לביקור בקרב בין שתי קבוצות מושלמות, שחולמות ללכת רחוק העונה. האיגלס מגיעים אחרי מנוחה קצרה יותר והם חזרו משיקגו עם ניצחון יפה במאנדיי נייט והרבה אמונה מתפתחת בקרסון וונץ הצעיר. הסטילרס גברו במשחק חשוב על סינסינטי וההתקפה שלהם, שתקבל בשבוע הבא בחזרה גם את ליביון בל, ממשיכה לייצר נקודות.

דאלאס (1:1) - שיקגו (2:0), בין ראשון לשני, 3:30

בלי טוני רומו, הקאובויס משאירים את הראש מעל המים עם דאק פרסקוט. הם אומנם הפסידו במחזור הראשון לג'איינטס בבית, אך התאוששו נהדר עם ניצחון חוץ דרמטי בוושינגטון ויכולים לעלות למאזן חיובי כעת, עם מפגש מול יריבה חלשה. הברס הפסידו מאנדיי נייט ביתי לקבוצה מה-NFC מזרח, פילדלפיה ולא נראה שהפעם יהיה להם יותר פשוט, בעוד ג'יי קאטלר יחמיץ את המשחק בגלל הפציעה באצבע. בריאן הוייר יחליף אותו ומנגד, ייתכן כי אלפרד מוריס, שפתח את העונה טוב, יקבל עדיפות על פני אזיקייל אליוט הרוקי, שעוד נראה מהוסס ואיבד שני פאמבלים עד כה.

ניו אורלינס (2:0) - אטלנטה (1:1), בין שני לשלישי, 3:30

מעל הכל, המשחק הזה יעמוד בסימן עשור לחזרה לסופרדום אחרי הוריקן קתרינה הנוראי, ב-2006. גם אז זה היה במאנדיי נייט, ב-23 בספטמבר, מול אותה אטלנטה והסתיים ב-3:23 לקדושים, במשחק אמוציונלי במיוחד, שכלל את חסימת הפאנט המפורסמת של סטיב גליסון. הפעם, הסיינטס הרבה יותר חלשים משהיו אז ומגיעים אחרי שני הפסדים, בעוד הפאלקונס פתחו עם הפסד ביתי לטמפה והתאוששו עם ניצחון באוקלנד, תוך שהם ממשיכים להפגין חוסר יציבות. שלושת המשחקים הבאים של אטלנטה עם קרוליינה, בדנבר ובסיאטל, כך שכדאי להם מאוד לצאת מהביג איזי עם ניצחון, אם היא רוצה להמשיך להיאבק על משהו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully