וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה ניצחה בקלות בשיקגו, ג'יי קאטלר נפצע

20.9.2016 / 8:09

האיגלס נהנו משני טאצ'דאונים בתוך הדקה האחרונה של הרבע השלישי בדרך ל-14:29 בסיום, כאשר בין לבין, הקוורטרבק של הברס נפגע בכף ידו ונוטש. קרע במיניסקוס לאדריאן פיטרסון, שעשוי לשחק כבר בראשון. דני וודהד גמר את העונה

קרסון וונץ פילדלפיה איגלס. Charles Rex Arbogast, AP
ממשיך בפתיחה המצוינת. וונץ/AP, Charles Rex Arbogast

המחזור השני ב-NFL הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי), כאשר פילדלפיה (0:2) ניצחה בחוץ בקלות יתרה 14:29 את שיקגו החלשה (2:0). קרסון וונץ, הרוקי שנבחר במקום השני בדראפט, שוב היה טוב וסיים משחק נטול איבודים ועם 21 מ-34 ל-190 יארד וטאצ'דאון.

האיגלס השיגו שלושה שערי שדה במחצית הראשונה אל מול טאצ'דאון של ג'רמי לנגפורד המארח, אך בתוך הדקה האחרונה של הרבע השלישי, קפצו מיתרון 7:9 ל-7:22 בזכות שני טאצ'דאונים מהירים, כאשר בין לבין, ג'יי קאטלר רושם איבוד כדור ונפצע בכף ידו תוך כדי המהלך. הקוורטרבק יעבור בדיקות ובריאן הוייר עלה במקומו במהלך המשחק. ברבע האחרון, ריאן מת'יוז רשם טאצ'דאון שני במשחק וגם החזרת פאנט ל-65 יארד וטאצ'דאון מצד אדי רויאל לא עזרה לדובים. קאטלר סיים עם 157 יארד, איבוד ופאמבל, הוייר רשם 78 יארד, אלשון ג'פרי תפס ל-96.

* אדריאן פיטרסון סובל מקרע במיניסקוס. הרץ האחורי של מינסוטה אמור להיעדר 3-4 שבועות, אך בקבוצה יש כאלה שעוד מקווים שהוא יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב.

* דני וודהד מסן דייגו צ'ארג'רס גמר את העונה עם קרע ב-ACL. זו הפציעה החמורה השנייה כבר של הקבוצה מדרום קליפורניה, שבמחזור הפתיחה איבדה גם את קינן אלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully