וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "מצאנו את הבלם הגדול ביותר ששיחק כאן מאז מגמאדוב"

19.9.2016 / 8:24

אחרי ניצחון שלישי ברציפות, הקבוצה ממלאבס ממשיכה להיצמד לגדולות ומשבחת את קרלוס קוויאר, בלם אסטון וילה לשעבר, שהגיע בקיץ. קאניוק, שבמעקב הגדולות, עשוי להימכר בקיץ

קרלוס קוויאר מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הגניבה של הקיץ. קוויאר/ברני ארדוב

אחרי שסיכמה ושחררה לפחות חמישה זרים בקיץ הזה, מכבי פתח תקוה, לפחות לעת עתה, מרוצה מהזרים שלה שהרשימו גם אתמול, בניצחון בדוחא שמציב את הקבוצה במקום השני עם עשר נקודות ושלושה ניצחונות רצופים. מיחאי רומן כבש את שער הבכורה שלו העונה, אחרי שעוד לפני המשחק אמרו במועדון כי הם מצפים לשיפור ביכולתו, רומאריו פירס ואליסון דוס סנטוס בולטים אבל מעל כולם, במועדון חושבים שקרלוס קוויאר הוא אחד הבלמים הגדולים ששיחקו כאן בשנים האחרונות.

"מאז מגמאדוב לא היה כאן בלם כזה. לולא הגיל (35), הוא לא היה מגיע לישראל לעולם. היו הרבה חששות להיפרד לתומא בקיץ, אבל התיאום עם דוס סנטוס ממש נהדר", אמרו במועדון.
קוויאר שיחק בעבר באוסאסונה, ריינג'רס, אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ'. הוא צבר 124 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-וילה רכשה אותו בקיץ 2008 מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו. בשנים האחרונות, כשהוא שיחק בסנדרלנד, חל פיחות משמעותי במעמדו והוא מיעט לשחק. בקיץ שעבר הוא הפך לשחקן חופשי וחתם באלמריה מליגת המשנה בספרד. בעונה החולפת הוא רשם 18 הופעות עד שהגיע לקבוצה של אבי לוזון באמצעות סוכן השחקנים שלומי בן עזרא.

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ממשיך להרשים. קאניוק/ברני ארדוב

מי שעוד ממשיך להרשים הוא גידי קאניוק. אתמול הוא נעץ כדור למשקוף והיה קרוב להבקיע את השער הרביעי שלו העונה בליגה וחמישי בכל המסגרות. ההערכה היא שהקשר יימכר בקיץ. הלוזונים לא מעוניינים למכור אותו בשלב זה ונראה כי יציבו תג מחיר גבוה, אך המעקב שמתנהל בקרב המועדונים הגדולים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, עשוי להכריע.

שחקן נוסף שמרשים עד כה הוא לירוי צעירי. "כשהוא הגיע ידענו בדיוק איזה שחקן אנחנו מקבלים. הוא מתאים למערך שלנו כמו כפפה. חשוב שימשיך ביכולת הזאת", אמרו במועדון, שם מקווים להמשיך להיצמד לגדולות גם אחרי המחזור הבא, אז תארח הקבוצה את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully