וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "יש דברים לשפר". עימות בין מנכ"ל סכנין לאוהדי הקבוצה

18.9.2016 / 21:05

מאמן מכבי פתח תקוה היה מרוצה מהניצחון 0:1 על בני סכנין, אך התאכזב מהירידה ביכולת במחצית השניה: "אנסה לשנות חלק מהדברים". חאלד דוכי התעמת עם מספר אוהדים שקיללו את חברי ההנהלה

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה (שמאל). אדריאן הרבשטיין
רפואה מקבל אהבה בסיום/אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה ניצחה הערב (ראשון) את בני סכנין 0:1 באצטדיון דוחא. המלאבסים נראו טוב במחצית הראשונה, אך נחלשו במהלך המחצית השניה ולא הגיעו להרבה מצבים, מה שהכעיס מעט את מאמן הקבוצה המנצחת, קובי רפואה. מן העבר השני, אוהדי בני סכנין לא אהבו את ההפסד וקיללו בחריפות במהלך הערב את הנהלת המועדון. בסיום המשחק מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי (קאסום), התעמת עם אותם אוהדים ואף רצה להגיע לכיוונם, אך כוחות הביטחון מנעו ממנו את הגישה אליהם.

חאלד (דוכי) קאסום מנכ"ל בני סכנין (עם החולצה האפורה). אדריאן הרבשטיין
מנכ"ל בני סכנין במהלך העימות עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

קובי רפואה סיכם בסיום: "היה הבדל גדול מאוד בין שתי המחציות. הגענו להרבה מצבים במחצית הראשונה והיינו צריכים להכריע את המשחק. לצערי נכנסנו ללחץ וחזרנו אחורה, אך אלה דברים שקרו למועדון בשנים האחרונות. אנסה לשנות את הדברים האלה כמה שיותר מהר, אתם תראו מכבי פתח תקוה שתוקפת ויוזמת גם במחצית השניה. בכל מקרה אני רוצה להגיד לסכנין כל הכבוד על היום, הם באמת היו טובים יותר בחצי השני. מבחינתו, יש מספר נקודות שצריך לעבוד עליהם".

לגבי העובדה שקבוצתו נמצאת בצמרת לאחר ארבעה מחזורים אמר: "אני מאוד שמח מהנקודות אך לא צריך להסתכל על הטבלה, אנחנו רק במחזור הרביעי ועדיין יש לנו המון דברים לשפר. יש לנו עוד מה לשנות כדי שנשחק כמו שאני רוצה. למרות זאת, אני רוצה להגיד כל הכבוד לשחקנים, זה היה משחק קשה ומלחיץ, אני מאוד שמח שהצלחנו לעבור אותו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
מוחמד כליבאת מודה לקהל בסיום/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד, יוסי אבוקסיס, באופן טבעי נראה מעט עצבני בסיום: "המחצית הראשונה היתה פחות טובה מבחינתו, במחצית השניה הגענו להרבה מצבים ושיחקנו טוב יותר. כל השחקנים עשו הרבה מאמץ אך לצערי לא הצלחנו להשיג את השוויון, עכשיו צריך להמשיך קדימה. אני מרוצה מאוד מהלחימה ומהרצון האדיר של השחקנים. נכון שהפסדנו בבאר שבע וגם היום, יהיו לנו עוד משחקים קשים ואין לנו ברירה אחרת חוץ מלהמשיך קדימה ולנסות להשתפר".

גידי קאניוק שנמצא בכושר טוב העונה, לא הצליח למצוא את הרשת הערב: "עשינו פה ניצחון גדול, במחצית הראשונה שיחקנו מצוין. לאחר ההפסקה הלכנו אחורה וקבוצה שמכוונת גבוה לא צריכה לשחק ככה, עלינו לנסות להגיע למצבים בכל תשעים הדקות. אין לי הסבר למה שקרה, אני מניח ששיחקנו בצורה כזו באופן אוטומטי וננסה לתקן את הדברים האלה. באופן אישי הייתי צריך להיות יותר אגרסיבי היום, אלו נושאים עליהם הצוות עובד איתי. המטרה שלנו היא פלייאוף עליון ואני מאוד מקווה שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully