וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זובאס: "מרגיש טוב בבני יהודה, כבר מחכים למפגש מול באר שבע"

השוער מסתמן כחיזוק הטוב של הקבוצה, ששחררה הרבה לחץ בעקבות הניצחון בכפר סבא: "החיזוק שהגיע הפך אותנו להרבה יותר מאוזנים". שביעות רצון מההתקדמות של אלמוג בוזגלו, מחמאות לתורג'מן

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. יוסי ציפקיס
יציבות בין הקורות. זובאס/יוסי ציפקיס

בבני יהודה השתחרר הרבה מאוד לחץ אתמול (שבת) אחרי הניצחון הראשון שלהם העונה אתמול הפועל כפר סבא. אומנם, אין אחד בכתום שיגיד כי היכולת הייתה משכנעת, אך העובדה שהכתומים רשמו שלוש נקודות ראשונות סיפקה את כולם. "זה מראה שהקבוצה מתייצבת שמנצחים גם ביכולת לא טובה", אמר אחד השחקנים. "החיזוק שהגיע הפך את הקבוצה להרבה יותר מאוזנת".

מלבד המחמאות לאלון תורג'מן על השער שכבש, קשה היה לציין מישהו אתמול משחקני בני יהודה. עם זאת, במועדון מרוצים מהתקדמות של אלמוג בוזגלו העונה ומקווים כי הוא יהיה בורג משמעותי עד סוף השנה. כמו כן, בבני יהודה ינסו העונה לקדם מספר צעירים שיהוו עוגן בשנים הבאות לקבוצה.

עוד בנושא:

בנאדו הודה אחרי הניצחון: "לא היה משחק ברמה גבוהה"
תורג'מן כבש בפתיחה, בני יהודה ניצחה 0:1 את כפר סבא

שחקן בני יהודה, אלמוג בוזגלו. טל לוי
התאקלם בשכונה. אלמוג בוזגלו/טל לוי

מי שכרגע מסתמן כחיזוק הטוב ביותר לקבוצה הוא השוער הליטאי, אמיליוס זובאס שבכל משחק מאז שומר על יכולת טובה ויציבה.

"זה היה משחק קשה מאוד עבורנו וכולם היו צריכים לתת 100 אחוז מעצמם", אמר השוער. "הצלחנו לשמור מצוין באיזור רחבת ה16 והקשנו מאוד על כפ"ס. אני מרגיש טוב כאן. בשבוע הראשון היה לי קצת קשה, במיוחד להתרגל למזג האויר אבל עכשיו אני כבר מרגיש בסדר. אני יודע שבשבוע הבא יש לנו משחק קשה מול הפועל באר שבע שכולם מחכים לו. אני לא יודע עליהם יותר מדי אבל ראיתי את המשחק שלהם מול אינטר ואני יודע שהם יריבה חזקה. אני לא חושש כי אני והקבוצה נגיע מוכנים מבחינה טקטית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully