וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מולנסטיין מנסה לשנות את השיטה. ורמוט יוסט מהקו?

18.9.2016 / 10:33

ההולנדי עורך אסיפות ומנסה לעשות שינוי כדי להתאים את הקבוצה למערך של שני חלוצים, אבל מודע לסיכונים מול באר שבע. קגלמאכר יפתח כמגן, ואצק וקהת ב-11, התלבטות לגבי ההתקפה

מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע. רנה מולנסטיין מתלבט בעיקר לגבי שלוש עמדות. במהלל היומיים האחרונים הוא הבהיר לשחקנים כי הקבוצה תעבור לשחק במערך שונה, 4:4:2, כשעדיין לא ברור האם השינוי ייכנס לתוקף כבר מהמשחק הקרוב.

גארי קגלמאכר תורגל שוב בעמדת המגן הימני ונראה כי הוא יפתח בהרכב ולא איאד אבו עביד, שיפתח על הספסל בהיעדרו של אייל משומר. בקישור מקומם של שניים מובטח: קמיל ואצק ורועי קהת. איסמעיל ריאן או פיראס מוגרבי יפתחו בקו, כשהמאמן מתלבט לגבי האחרים. פעם אחת תרגל מולנסטיין מערך של 4:4:2, כשאז קהת הוסט לאגף ולצד רוקאביציה הוא תרגל את גילי ורמוט, שתפקידו היה בעיקר ללחוץ את הגנת היריב במרכז השדה כשהקבוצה מתגוננת. כשתרגל את המערך הרגיל שלו, פלט לקח חלק והחליף את רוקאביציה בחוד.

האיצטדיון צפוי להיות מלא לאחר שכבר כ-25,500 אוהדים משני המחנות הבטיחו את מקומם באיצטדיון. נטע לביא אמר לקראת המשחק: "הפועל באר שבע קבוצה מצוינת שהוכיחה את היכולות שלה מול אינטר, יריבה חזקה מאוד. יחד עם הקהל שלנו באיצטדיון מלא צפויה חוויה אדירה. בטוח שיהיה משחק מרתק".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
מנסה לשנות שיטה. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully