וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה אופטימית: "ההעברות שעשויות לשנות לנו את העונה"

18.9.2016 / 6:44

אנדואסל עלה מהספסל ובלט ("מוטי צדק כשהתעקש על חלוץ נוסף"), שלומי אזולאי הצטיין וכבש שער נהדר ("שמח שהגעתי, לא מסתכל אחורה"), אבל בקבוצה יודעים: איך לא ניצחנו את הפועל ת"א?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. קצת לפני סגירת חלון ההעברות, הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי החליט ששווה לו להשקיע כסף על כרטיס השחקן של החלוץ ההולנדי רוברט מיורן ולרכוש אותו מאלקמאר ההולנדית. שרצקי, שראה את פתיחת העונה של קבוצתו ובייחוד את הופעותיה בגביע הטוטו, היה משוכנע שצריך לחזק את הקבוצה בחלוץ חוד ממש כמו שחשב מוטי איוניר. אלא שאז מיורן קיבל רגליים קרות ופחד להגיע לצפון.

עוד בנושא
הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-3:3
אלי גוטמן: "טוב שלא הפסדנו, המשחק הזה מייצג את הפועל תל אביב"
איוניר: "הגיע לנו לנצח". אזולאי: "עברתי תקופה קשה"

מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
יש עם מה לעבוד. קרית שמונה/יוסי ציפקיס

שרצקי הנחית את אזקיאל אנדואסל, אותו שחקן שרק לפני כמה שנים ברוסיה שילמו עליו שלושה מיליון יורו. "אם זה השחקן שהגיע לרוסיה, אז הוא הרבה יותר טוב מאוסטין אמוטו ובכלל מדובר בחלוץ מצוין עם נוכחות אדירה לליגה שלנו", אמר אז גורם המעורה בכדורגל הרוסי. אתמול, ב-3:3 מול הפועל תל אביב, אנדואסל נכנס במחצית ושרצקי כנראה הבין שהפחד של מיורן עשה טוב לכל הצדדים. החלוץ מצ'אד הראה מהרגע הראשון שהנוכחות שלו מקשה על הגנת היריבה ובקרית שמונה חייכו כבר בפעולות הראשונות. "הרבה אמרו שלא צריך עוד חלוץ כשיש את שלומי אזולאי, אחמד עאבד ומאוריסיו", אומר שחקן בקבוצה, "אבל היום הוכח שמוטי צדק כשהתעקש על חלוץ נוסף".

2. ואם כבר חלון ההעברות, הרי שההעברה האחרונה, זו שנעשתה בזמן פציעות והנחיתה את הקשר שלומי אזולאי בצפון, הוכיחה שהעונה הלא מוצלחת ב-2015/16 גרמה לו לרצות להשקיע כדי להחזיר את הקבוצה לצמרת בשנים הקרובות. שרצקי, שנוטה לקנות שחקנים בתחילת דרכם בזול ולהשביח אותם בצורה שגם מניבה לו כסף, חתם על סעיף קנייה בסך 450 אלף יורו. אתמול אזולאי, ביחד עם אנדואסל, החזירו את המומנטום לצפוניים והביאו לקאמבק האדיר. אזולאי כבש את השלישי, שחתם את התוצאה 3:3 מול הפועל תל אביב.

"שמח שחזרתי לשחק לפני הכול ולכושר משחק. אני שמח שהגעתי לקרית שמונה", אמר אזולאי בעצמו, "זה משמח לכבוש שער, אבל אם היינו מנצחים זה היה יותר שמח. אין לי הסבר מיוחד לגבי הסיבה בגללה לא קיבלתי במכבי תל אביב את הצ'אנס. יש שם סגל טוב. אני לא מסתכל אחורה. שחקן כדורגל רוצה תמיד לשחק ועברתי תקופה לא קלה, אבל עכשיו אני רוצה להמשיך קדימה".

3. בקרית שמונה יצאו אתמול בפעם השלישית ברציפות ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה שיחקה טוב והוכיחה נחישות, אבל מנגד בקבוצה ישנם כאלה שחוששים שסף השבירה שלה נמוך כששוב כמו מול בית"ר ספיגה של שער הובילה לכמה דקות של שיתוק מוחלט. "אנחנו נקלעים יותר מדי לירידות ועליות במשחק עצמו", אמר שחקן בקבוצה, "קבוצה שרוצה להיות בצמרת חייבת לנצח במשחק כזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
רגשות מעורבים. איוניר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully