וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב סוער בהפועל חיפה: עימות בין שחקנים, מתיחות עם רואש

16.9.2016 / 8:55

הבלם טען כי שחקנים תיקלו אותו בחריפות ללא מענה, השחקנים מדווחים על אימון סוער שבנס לא הסתיים בפציעה. רואש התנצל, שחקן: "עד שסיימנו את הבלאגן בהנהלה, זה עבר לדשא?"

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

רק אתמול הצהיר אלי כהן לפני האימון כי מאז תחילת העונה לא הייתה בעיית משמעת אחת בהפועל חיפה. כמה דקות אחרי, הוא סילק את אושרי רואש מהאימון ולא ברור האם הבלם שאותו לא רצה בתחילת העונה בסגל יהיה חלק ממנו במשחק הקרוב באשדוד. אתמול, לאחר האימון, סיפרו שחקנים את מה שהתרחש על כר הדשא עוד לפני שהמאמן הורה לבלם לצאת מהאימון. מתברר כי עוד לפני המהלך בו תיקל רואש את יאזו בחריפות, נרשמו מספר תיקולים חריפים בהם היו מעורבים ז'וליו סזאר, לירן סרדל ושחקנים נוספים.

רואש טען בפני שחקנים כי במהלך האימון סזאר תיקל אותו בחריפות ללא מענה מצד המאמן. לאחר מכן נרשמו מספר תיקולים נוספים כשהשיא הגיע כשהבלם תיקל בחריפות את יאזו. אלי כהן צעק על הבלם והורה לו לצאת החוצה כדי להרגיע את הרוחות, אלא שאז השיב רואש לכהן: "אני לא מתכוון לצאת החוצה", מה שעורר את זעמו של המאמן, שביקש ממנו פעם נוספת לעזוב את כר הדשא. רואש סירב לצאת, ומספר שחקנים בניהם מהראן לאלה שכנעו אותו לצאת החוצה. "רק בנס האימון הזה לא נגמר עם פציעה", אמרו בסיום.

6. בלם הפועל חיפה אושרי רואש מול חלוץ מכבי חיפה שובל גוזלן. ברני ארדוב
"רואש ידע שאלי לא רצה אותו בהפועל חיפה"/ברני ארדוב

"רואש יודע שאלי לא רצה אותו בסגל. הוא עשה טעות, כי המהלך הזה רק יתנקם בו", אמר אחד השחקנים אתמול. מנגד, רואש עצמו כועס מאוד על המאמן, אבל היום התנצל. לא ברור איך התקרית הזו תשפיע על ההמשך. "בניגוד לאושרי, יוסי דורה שאלי לא רצה בתחילת העונה הוכיח לו שהמקום שלו בהרכב. חבל שזה נגרר למצב הזה", אמרו במועדון. אחד השחקנים הוסיף: "אין בקובצה הזאת רגע דל. עד שסיימנו את הבלאגן בהנהלה עוברים לכאן הדשא? האווירה עכשיו לא טובה. אלי חייב לאסוף את כולם ולהסביר להם שאסור ליצור כדור שלג. זה מסוכן לקבוצה".

כהן הפתיע כשתרגל אתמול את עידן גולן בכנף ימין ואת סזאר לצד יוסי דורה, כשאת סרדל החליף חנן ממן, שתופקד לצד מקסים פלקושצ'נקו. ההערכה היא שהשניים האחרונים לא יפתחו יחד בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully