וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין הפתיע את שחקני מכבי חיפה: "בקרוב נשחק 4:4:2"

16.9.2016 / 8:38

ההולנדי אישר כי הוא מתכנן שינוי מערך, אך לא ברור האם יישם את זה כבר במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע בשני. המאמן תרגל את ורמוט לצד רוקאביציה, פלט נראה מאוכזב. ואליינטה כשיר

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
תרגל שיטה חדשה. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין, הפתיע אתמול את השחקנים כשהודיע להם שהוא מתכוון לשנות את שיטת המשחק שלו. כזכור, במהלך השבוע דיווחנו שההולנדי שוקל לעבור לשחק במערך של 4:4:2, עוד לפני שעלה לשחק כך גם במשחק מול הפועל כפר סבא כשתפקד את גליינור פלט בצוותא עם שובל גוזלן. מולנסטיין החמיא כהרגלו לשחקנים שלו ואמר להם: "עמדנו טוב על המגרש במשחק האחרון וזה מה שאני רוצה לראות ביום שני. תצטרכו להתרגל למצב החדש כי בקרוב נשחק 4:4:2".

כזכור, במהלך השבוע אמרו שחקנים בקבוצה כי הם לא מאמינים שמולנסטיין ישנה את המערך, זאת בניגוד לדבריו של ההולנדי, שהסביר לשחקנים לאחר המשחק כי הוא מאוד מרוצה ממה שראה במגרש. גם אתמול, אחרי התוצאה המפתיעה שהשיגה באר שבע בסן סירו, אמרו שחקנים בקבוצה כי הם מאמינים שהשיטה החדשה תחול רק מהמחזור הבא, ולא כבר מהמחזור הקרוב מול ברק בכר. "לבאר שבע יש מספיק זמן לנוח, יש להם סגל מספיק עמוק והם עדיין הקבוצה הכי טוב בארץ", אמר אחד השחקנים אתמול.

באימון אתמול תרגל מולנסטיין מערך שכלל את ניקיטה רוקאביציה בחוד כשלצדו תופקד גילי ורמוט ולא גליינור פלט, שלא זכה לקרדיט גם במשחק הליגה האחרון ונראה מעט מופתע מהעניין הזה. במרכז ההגנה תורגלו דקל קינן ומארק ואליינטה שכשיר לגמרי, כשמריו מוסא וגארי קגלמאכר היו המגנים, זאת בהיעדרו של אייל משומר שערך אימון קל. בקישור תורגלו נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת ואיסמעיל ריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully