וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כבוד גדול עבורנו להיות בטורניר עבור דימיטריס"

15.9.2016 / 13:17

מכבי תל אביב תפתח בשישי את טורניר דיאמנטידיס כשתפגוש את פנאתינייקוס וברצלונה (שבת, 18:30). הקפטן הצהוב פרגן. אדלשטיין: "מאז שקיבלנו את ההזמנה להגיע לפה, לא היססנו לרגע"

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

מכבי תל אביב תחל מחר (שישי) את השתתפותה בטורניר דיאמנטידיס באתונה ותשחק במהלך הסופ"ש מול שתיים מהקבוצות החזקות ביבשת - פנאתינייקוס וברצלונה. היריבה הראשונה תהיה פאו (שישי, 21:00), ובשבת יגיע המפגש מול הספרדים (18:30). מעבר לזכות הגדולה לקחת חלק בטורניר הוקרה לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, הצהובים יקבלו אפשרות ראשונה לפגוש יריבות שיתמודדו מולן ביורוליג.

היום נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הטורניר, ואת מכבי ייצגו המאמן ארז אדלשטיין והקפטן גיא פניני. "זה כבוד גדול עבורנו להיות בטורניר הזה עבור דימיטריס", אמר הקפטן הצהוב. "יש המון לומר עליו כשחקן, אבל נשאיר את זה לאחרי המשחקים וביומיים הקרובים נתמקד בכדורסל כי זה מה שהוא עשה הכי טוב במהלך כל הקריירה. אנחנו מאושרים מההזדמנות לשחק מול קבוצות יורוליג, ואני מקווה שכולנו נהנה".

גיא פניני עם ארז אדלשטיין דימיטריס דיאמנטידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אדלשטיין, פניני ודיאמנטידיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עוד לפני שפנה לדיאמנטידיס אישית בהומור ושאל אותו: "אתה בטוח שאתה פורש?", אדלשטיין שפך גם הוא מחמאות על הרכז היווני. "מאז שקיבלנו את ההזמנה להגיע לפה, לא היססנו לרגע", אמר. "אנחנו גאים להיות פה, בכל פעם שדימיטריס הגיע להיכל בתל אביב כולם הרעיפו עליו אהבה וכיבדו אותו. מגיעה לו תודה גדולה מאיתנו, כל חובבי הכדורסל".

קטע משעשע נוסף היה זה בו גיא פניני נשאל על הרגע שהכי זכור לו מדיאמנטידיס וענה: "כשחקן מכבי, היו לא מעט מפגשים גדולים עם דימיטריס. היתה סדרה בלתי נשכחת ברבע הגמר לפני מספר שנים, שהפסדנו בה 3:2. אבל הרגע שאני זוכר יותר טוב מהכל הוא זה שהגעתי למכבי, ודריק שארפ אמר לי 'אל תמסור כדור שיעבור ליד דיאמנטידיס'. שחקן הגנה גדול, באמת אגדה".

דיאמנטידיס עצמו אמר: "אני רוצה לומר תודה לפאו על הכבוד הגדול שהם חולקים לי ולכל המועדונים הגדולים שהגיעו לכאן, לטורניר באתונה. זה יהיה טורניר חזק ונהדר, בטח לאור המועדונים שנמצאים כאן וההיסטוריה העשירה שלהם. הטורניר הזה מאוד חשוב לי, גם מהסיבה שחלק מההכנסות שלו יועברו לצדקה וזה חשוב מאוד, בטח בתקופות קשות אלו. אני בר מזל שיצא לי לפגוש אנשים נהדרים לאורך הקריירה שלי ואני רוצה להודות לכולם. לאורך הקיץ לא חשבתי על לחזור בי מהחלטתי לפרוש, אבל אין ספק שעכשיו המחשבה הזו קצת מתרוצצת לי בראש. עברתי המון חוויות נהדרות בכדורסל ועכשיו זה הזמן שלי להשקיע במשפחה שלי. אני מקווה להמשיך ולהיות קרוב לעולם הכדורסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גיא פניני עם ארז אדלשטיין דימיטריס דיאמנטידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברצוקאס, אדלשטיין ואיטודיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully