וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "לה פמיליה זה ארגון גדול של אוהדים שאוהבים את בית"ר"

14.9.2016 / 18:57

הצהובים-שחורים נקנסו ב-5,000 שקל על התפרעות האוהדים מול מכבי תל אביב, המנכ"ל סיפק כתב הגנה: "יש קומץ שמנסה לפגוע בטביב". איוניר נקנס ב-1,500 שקל והורחק משני משחקים על תנאי

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו. מגד גוזני
דמאיו בבית הדין היום/מגד גוזני

בית"ר ירושלים עמדה היום (רביעי) לדין בעקבות הדלקת רימון עשן ביציע שלה במהלך ה-2:2 מול מכבי תל אביב ביום ראשון במסגרת המחזור השלישי. מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו הגיע לבית הדין וייצג שם את הצהובים-שחורים. בסופו של דבר, נקנסה בית"ר ירושלים ב-5,000 שקל.

גם מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר היה אמור להופיע בפני בית הדין לאחר שהורחק במשחק האחרון של קבוצתו, אולם שלח במקום זאת כתב הגנה, לפני שנקנס ב-1,500 שקל בפועל והורחק משני משחקים על תנאי לשנה.

גיורא לנדאו דיין ההתאחדות לכדורגל. מגד גוזני
הדיין גיורא לנדאו/מגד גוזני

דמאיו התייחס לאירוע וציין כי "המקרה אכן קרה. לה פמיליה זה ארגון גדול של אוהדים שאוהבים את הקבוצה ולא כולם שם בעייתיים, אבל כמו שפורסם בתקשורת עם הקלטות ברורות, יש בפנים קומץ קטן שמנסה לפגוע באלי טביב על מנת שהוא יבטל את התביעות שלו נגדם. יש כמה שבאים לעשות בכוונה והגיע הזמן שבית הדין יבין שמנסים לפגוע לנו בכיס. אלה לא אוהדים אלא אנשים שמגיעים כדי לפגוע במועדון ולכן אין לנו אחריות שילוחית עליהם".

עוד הוסיף המנכ"ל: "עשינו כמה פעולות כדי למנוע את זה כאשר החלפנו את קצין הביטחון שלנו והבאנו את עמוס מאיר שללא ספק נחשב לקצין הביטחון הטוב ביותר בארץ, החלפנו את חברת האבטחה כולה והשקענו בזה המון כסף, עבדנו בשיתוף פעולה עם מכבי ת"א ושכרנו צלמים שיצלמו את הקהל גם מבחוץ וגם מתוך היציע. לצערנו זה קרה בהפסקת החשמל והיה חשוך, כך שלא הצלחנו לאתר את המדליקים ולהגיש נגדם תלונה. אם יתנו לנו, נעשה בידור בעצמנו גם במשחקי חוץ. אנחנו עושים יותר כדי להיאבק באלימות, עשינו מאמצים גדולים אבל זה היה מקרה של כוח עליון".

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים מסרה בתגובה: "עמותת האוהדים משתוממת נוכח הצהרתו של מר דמאיו הערב בבית הדין כי חלקים ביציע בית"ר הם לא אוהדים. חבל מאוד שמר דמאיו שכח שרק לפני מספר ימים בחר להקצות במחשכים למעלה מ-25% מהכרטיסים לארגון אוהדים למשחק נגד מכבי תל אביב על חשבון שאר האוהדים ובעלי מנויים. כעת אותו דמאיו בוחר להלין על אותם אוהדים. יחד עם זאת, היינו מציעים למר דמאיו, שרק לפני חודשיים הגיע לקבוצה ועד לפני מספר חודשים היה אוהד אדוק של קבוצת בני יהודה, שלא יקבע מסמרות מי אוהד ומי אינו אוהד כי אין לו זכות!!

"שיתעסק בניהול כי יש הרבה במה לעסוק. מה גם שלא שמענו הנהלות אחרות מצהירות שאוהדיה אינם אוהדים כשהדליקו אבוקות ורימוני עשן ביציעים. חבל שאותו דמאיו במקום להתעסק בהקצאות כרטיסים ובקביעה מי אוהד ומי אינו אוהד לא בחר לדאוג לקהל שלו שלא ישב בתוך כלוב זה כנראה לא עניין אותו. בניגוד למר דמאיו אנחנו דווקא חושבים שכדאי לשבח את קהל הנפלא שלנו שעודד במשך 90 דקות בתוך כלוב בלי הפסקה בחום בלתי נסבל למרות הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully