וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 8: אוקלנד מול קנזס סיטי

רחביה ברמן

27.10.2002 / 15:53

מספר מאבקי מפתח יעמדו במרכז המחזור השמיני ב-NFL. אוקלנד חייבת ניצחון מול הצ'יפס, וכך גם ניו אינגלנד מול דנבר. פיטסבורג ובולטימור בקרב על ראשות הבית

שיא היארדים על הקרקע כבודו במקומו מונח, אבל העונה נמשכת כאילו כלום. במרכז המחוזר יעמדו, בנוסף למשחק בין דאלאס לסיאטל (בו ינסה אמיט סמית לשבור את השיא), עוד כמה מפגשי מפתח שישפיעו רבות על המירוצים הנמשכים אל הפלייאוף.

אבל לפני שנעבור למשחקים, הודעות מערכת קצרות:
1. עלתה כתבה חדשה במדור "מאחורי הקלעים". רגע לפני שאמיט סמית' לוקח לו את השיא, החלטנו לקחת רגע להיזכר בוולטר פייטון, איש מתוק ושחקן ענק.

2. ביום שני תעלה מהדורה חדשה של תשובות לשאלות במדור "העם שואל - וואלה עונה". מי שרוצה לשאול שאלה ולקבל תשובה עוד השבוע, שיזדרז להשאיר שם שאלה בתגובות.

המשחקים המרכזיים

ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בפוקס) ייפגשו הניו אורלינס סיינטס והאטלנטה פלקונס, שמונהגות בהתאמה על ידי הקווטרבקים המעולים ארון ברוקס ומיקל ויק, שהם במקרה גם בני דודים. מעבר לעובדה שיש לנצל כל הזדמנות לראות את מייקל ויק, מדובר בקרב שיוכיח אם הסיינטס מסוגלים להתמודד עם הנשק הייחודי של הפלקונס - קווטרבק שמסוגל לשעוט כמו רץ כוכב. הפסד של ניו אורלינס ייתן לטאמפה ביי (שמשחקת מול הפנת'רס) הזדמנות לתפוס אותם בראש הבית, וגם יחזיר לתמונה את אטלנטה עצמה, שהיא קבוצה טובה יותר מכפי שמאזנה מורה כרגע.

במקביל (20:00, שידור ישיר במידל איסט) יתמודדו שתי יריבות מושבעות - האוקלנד ריידרס והקנזס סיטי צ'יפס. קשה לתאר את עוצמת האיבה ששוררת בין שתי הקבוצות האלה, וכאן מדובר גם במשחק מכריע. אוקלנד עם שני הפסדים רצופים והיא חייבת ניצחון כדי לעצור את הסחף, ואילו קנזס סיטי חייבת ניצחון אם רוצה לשמור על סיכוי כלשהו במאבק על ראשות ה-AFC מערב (הבית החזק בליגה, כמו שאמרנו כאן שמונים פעם בערך).

דנבר בניו אינגלנד, פיטסבורג בבולטימור

במשחק המאוחר (23:00, שידור ישיר במידל איסט) ייערך עוד משחק של אין-ברירה. הניו אינגלנד פטריוטס האלופים, עם שלושה הפסדים רצופים בכיס, מארחים את הדנבר ברונקוס. אם ניו אינגלנד רוצה לחזור לפלייאוף, היא בשום פנים ואופן לא יכולה להרשות לעצמה עוד הפסד. דנבר מצדה חייבת לנצח כדי שלא ליפול מאחורי סן דייגו (שנחים השבוע) בראש ה-AFC מערב.

עוד משחק מרכזי יפגיש בבולטימור את הרייבנס המקומיים מול הפיטסבורג סטילרס. בפיטסבורג עלול הרץ המצטיין ג'רום בטיס להיעדר, ואילו בבולטימור עדיין לא בטוח שריי לואיס, עוגן ההגנה, ישוב לפעילות. הסטילרס רוצים להוכיח שהם חזרו, ואילו בולטימור רוצים להמשיך ברצף ההצלחות הלא סביר שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יתר המשחקים

באפאלו בילס - דטרויט ליונס

באפאלו טובים יותר משני עברי הכדור, ואם ההגנה תחזור על ההצגה שלה מול מיאמי אז ג'ואי הארינגטון צפוי ליום ארוך. מצד שני, דטרויט משתפרים וההגנה שלה לא צפויה לחזור על אותה הופעה.

תחזית: ניצחון דחוק לבאפאלו.

קרוליינה פנת'רס - טאמפה ביי באקנירס

לשתי הקבוצות אין הרבה התקפה, עכשיו שללאמאר סמית נגמר הגז, אבל טאמפה חזקה יותר וההגנה שלה פשוט תתעלל בכריס ווינקה, אם יהיה כשיר בכלל לשחק.

סינסינטי בנגאלס - טנסי טייטאנס

הבנגאלס נראים כמו משהו ששכחו לנגב מהאסלה, וטנסי לא אמורה להתקשות. אלא מה? אף קבוצה עדיין לא הפסידה את כל משחקיה בלו"ז של 16 משחקים, אז סינסי כמעט חייבים לנצח מתישהו.

ישבור או לא ישבור?

דאלאס קאובויס - סיאטל סיהוקס

המשחק הזה יתמקד כולו בנסיון של אמיט סמית' לשבור את שיא היארדים על הקרקע. סמית' זקוק ל-92 יארד. באופן אירוני, דווקא ההתמקדות במהלכי ריצה תפתח את הגנת הסיהוקס למסירות ארוכות, אם הקווטרבק צ'אד האצ'ינסון יידע לנצל זאת.

מינסוטה וייקינגס - שיקאגו ברס

או שהמשחק הזה יאפשר לדובים להתאושש על חשבון קבוצה גרועה, או שמינסוטה תנצח ותהפוך את העונה הזו לסיוט אמיתי עבור שיקאגו. רנדי מוס, התופס של מינסוטה, חייב להתפוצץ על מישהו, ושיקאגו עם ההגנה האווירית המחוררת עלולה להיות קרבן מתאים.

ניו יורק ג'טס - קליבלנד בראונס

הסילונים מקווים שהקווטרבק הטרי שלהם, צ'אד פנינגטון, ימשיך להוביל אותם לדרך חדשה. אבל ההגנה של הבראונס היא לא הגבינה השוויצרית של מינסוטה, וזה יהווה מבחן טוב לרכז המשחק הצעיר.

הניינרס חייבים ניצחון

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס - אריזונה קארדינלס

משחק על ראשות הבית. הפסד יאותת על בעיות חמורות אצל הניינרס. עם זאת, ההגנה של הניינרס צפויה לעשות לג'ייק פלאמר, הקווטרבק של אריזונה, חיים קשים מאד.

ג'קסונוויל ג'אגוארס - יוסטון טקסאונס

ג'קסונוויל פתחה טוב בהרבה מהמצופה, אבל הפסידה בשני משחקיה
האחרונים. יוסטון סובלת מפציעות בקו ההתקפה ודייויד קאר הופל כבר ארבעים פעמים העונה. רוב הסיכויים שהג'אגס ימשיכו במסע ההצלחות המפתיע שלהם.

במשחק של ראשון בלילה (שני לפנות בוקר, 03:30, שידור ישיר ב-ESPN) יארחו הוושינגטון רדסקינס את האינדיאנפוליס קולטס. הסקינס יחזרו לשיין מאתיוס כקווטרבק ויקוו שייצא מזה משהו. אינדי תקווה שההגנה הרעועה שלה תספיק מול עוצמת האש החלשה של וושינגטון.

את המחזור ינעל אחד המפגשים הטעונים ב-NFL, בין הפילדלפיה איגלס לניו יורק ג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully