וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נקודה משמעותית כי באר שבע ומכבי לא ברחו לנו"

12.9.2016 / 7:14

רגשות מעורבים בבית"ר אחרי התיקו: "לפני המשחק אמרנו שרוצים לנצח, אבל תיקו זה טוב כדי להתייצב". בן שמעון: "כדי להיות הישגיים נצטרך לשנות דברים". אבוחצירה צפוי לקבל יותר דקות

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים לא בדיוק ידעו איך לקבל את ה-2:2 בסיום המשחק מול מכבי תל אביב. מצד אחד הייתה תחושת אכזבה כי הקבוצה הוליכה, שיחקה טוב והייתה בדרך לניצחון ומצד שני הצליחה להשוות בתוספת הזמן. שחקנים בקבוצה דווקא היו נראים נינוחים בסיום ואמרו: "לפני המשחק אמרנו שרוצים לנצח אבל תיקו זה טוב כדי להתייצב. עכשיו יש לנו משחקים שבמצב שלנו מחייבים סדרת ניצחונות והיצמדות לצמרת. הנקודה הזאת מאוד משמעותית כי מכבי ובאר שבע לא ברחו לנו ואנחנו נחזור לתמונה".

המאמן רן בן שמעון שינה את מערך הקבוצה והתפקודים מספר פעמים במהלך המשחק, חלקם בשל אילוצים. עוז ראלי נחבל ברגלו וינוח מספר ימים, ז'והאן אודל התלונן על עייפות כאשר רק החילוף של דן מורי בשמעון אבוחצירה היה מקצועי נטו. אגב, בבית"ר אמרו על החילוף: "ככה היינו צריכים לשחק אחרי הגול הראשון. חייבים להיות יותר דורסניים ולגמור משחקים. הגנה שלא סופגת כנראה כבר לא תהיה לנו, צריך להמר על התקפה".

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים עם שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
ברגשות מעורבים. בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון לא הסכים עם הדברים ואמר בסיום: "כדי להיות הישגיים נצטרך לשנות דברים. אני בטוח שזה יקרה כי עם תוצאות כאלה לא נתקדם. יש לנו קבוצה חזקה ואיכותית וניקח את זה למקום של שיפור גם בחלק ההגנתי וגם ההתקפי".
בבית"ר היו מרוצים מז'והאן אודל ומשוכנעים כי לאחר שייכנס לכושר משחק מלא הוא יתרום הרבה יותר לחלק הקדמי. שמעון אבוחצירה הבקיע משחק שני ברציפות בדקה ה-90 וצפוי לקבל דקות משחק רבות יותר בתקופה הקרובה.

אריק סאבו נכלל אתמול בסגל הקבוצה על חשבון יעקב בריהון שסבל מכאבי שיניים יום קודם לכן. הסלובקי עדיין לא בכושר משחק ראוי אך בבית"ר מרוצים כי החל להתאקלם ואף מצא דירה בתל אביב בבניין בו מתגורר ז'והאן אודל והוא מגיע יחד עמו. בקרוב צפויים להצטרף לסאבו אשתו ובנו. הקשר הברזילאי מתיאוס לימה, שהחל להתאמן עם הקבוצה, חזר לברזיל עקב בעיות בירוקרטיות אך עשוי לשוב לארץ בימים הקרובים להמשך התרשמות בקבוצה. לבית"ר ישנם כעת שישה זרים אך במידה ותקלוט אחד נוסף היא תקפיא את ארסניו ולפורט, שמתאמן בנפרד מהקבוצה יחד עם דני פרדה ורועי זיקרי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה. ברני ארדוב
יקבל יותר דקות משחק. אבוחצירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully