וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבני סכנין אחרי ההפסד: "השחקנים עובדים, אבל חסר לנו מחץ"

11.9.2016 / 9:01

בקבוצה הודו אחרי ה-3:0 בבאר שבע: "החלק הקדמי איבד כוח, אין תכל'ס". שביעות רצון מניר לקס וז'אורז'יניו. הברזילאי: "התאכזבתי כשלא עברתי לחיפה, אבל אתן על המגרש 100 אחוז"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אכזבה בבני סכנין אחרי ההפסד 3:0 להפועל באר שבע אמש (שבת) באצטדיון טרנר. עיקר האכזבה נבעה מהעובדה שהקבוצה לא ניצלה כמה מצבים טובים לכיבוש כשהיא הייתה בפיגור 1:0. "יש לנו בעיה של חוסר מחץ", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שניצחנו את מכבי חיפה אבל יש לנו בעיה כי החלק ההתקפי איבד הרבה כוח. יש לנו שחקנים שעושים עבודה אבל אין תכל'ס".

מי שזכה למחמאות הוא ניר לקס, שהציג משחק טוב בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. בקבוצה היו מרוצים מז'אורז'יניו, שהתאכזב מאוד מכך שלא עבר למכבי חיפה, אבל נראה חדור מוטיבציה אתמול. "הוא אמנם לא היה הכי טוב, אבל הוא רץ והוכיח שהוא מקצוען אמיתי", אמרו בקבוצה.

הברזילאי עצמו אמר: "קשה מאוד לשחק מול הפועל באר שבע, היא הקבוצה הכי טובה בישראל. ספגנו שער מוקדם במחצית השנייה והיה מאוד קשה לחזור. אני 100 אחוז בסכנין ואין שום בעיה. נראה מה יהיה בינואר או בסוף העונה. הייתי מאוכזב שלא עברתי כי מכבי חיפה קבוצה גדולה, אבל אני אוהב את סכנין והיא פתחה עבורי את הדלת כאן בישראל. אתן על המגרש 100 אחוז".

שחקן בני סכנין, ניר לקס, מול אנתוני וואקמה, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נראה טוב בבכורה. לקס משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully