וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: לוהט בקרב על הווילד קארד ב-AL, הדודג'רס ברחו

חצי מהחטיבה נמצאת במאבק צפוף מאוד על שני כרטיסי הפלייאוף האחרונים. בוסטון חזרה לראשות ה-AL מזרח, לוס אנג'לס ניצחה חמישה ברציפות והשאירה את סן פרנסיסקו מאחור

ג'סטין אפטון דטרויט טייגרס. AP
הטייגרס וג'סטין אפטון חזק בקרב על הווילד קארד/AP

עונת ה-MLB מתקרבת בצעדי ענק לסיומה ולתחילת הפלייאוף והקרב המסקרן ביותר כרגע הוא על כרטיסי הווילד קארד ב-AL, שם בערך חצי מקבוצות החטיבה עדיין מאמינות בכוחן.

AL מזרח: בתום שבוע הפכפך מאוד, בוסטון חזרה לפסגת הבית עם מאזן 61:78 והיא מקדימה במשחק אחד את טורונטו, בשניים את בולטימור ובארבעה את היאנקיז, שמסרבים לוותר וניצחו חמישה ברציפות.

AL מרכז: קליבלנד לא מאבדת גובה ועם שמונה ניצחונות מעשרת משחקיה האחרונים, שומרת על פער שישה משחקים מדטרויט ותשעה מהאלופה קנזס סיטי, בדרך הבטוחה לפלייאוף ראשון מזה כמעט עשור.

AL מערב: טקסס במאזן 58:83, הטוב ביותר ב-AL והיא רחוקה 8.5 משחקים מיוסטון, כך שלא נראה שהיא עומדת לאבד את אליפות הבית.

AL ווילד קארד: כאן כבר הקרב מתחמם באמת. כרגע, טורונטו ראשונה ובולטימור משחק אחריה ושתיהן מחזיקות בכרטיסי הווילד קארד. אלא שהרשימה צפופה (גם בוסטון, מובילת המזרח, רחוקה מלהיות בטוחה): דטרויט במרחק משחק אחד בלבד מבולטימור, היאנקיז בפיגור שניים, יוסטון במינוס שניים וחצי וגם הרויאלס (ארבעה משחקים מאחור) וסיאטל (ארבעה וחצי) לא יוותרו בקלות. עוד קצת יותר מ-20 משחקים נותרו וכל יום יקבע מעכשיו.

יאסייל פויג לוס אנג'לס דודג'רס. AP
פויג חזר מהמיינור ליג, הדודג'רס לוהטים/AP

NL מזרח: וושינגטון ממשיכה בדהרה ונהנתה מעוד שבוע מוצלח, שמציב אותה במרחק שמונה משחקים מהמטס, שניצחו חמישה משחקים ברציפות. לצערם של הנשיונאלס, סטיבן שטרסבורג, שחזר מרשימת הפצועים, שרד רק 42 הגשות ושוב נפגע במרפק. לא ברור אם הוא יחזור לשחק השנה, אך ייתכן שכן.

NL מרכז: הביתה הכי סגור בליגה. הקאבס הנפלאים אומנם הפסידו שניים ברצף, אבל הם עדיין עם המאזן הטוב בליגה, 50:89 וביתרון עצום של 16 משחקים על סנט לואיס. שיקגו כנראה תבטיח השבוע זכייה בבית.

NL מערב: אחרי תקופה ארוכה בה הדודג'רס נאבקו עם סן פרנסיסקו ראש בראש, השבוע הם ניצחו חמישה משחקים ברציפות והשלימו את הבריחה, כאשר כרגע היתרון שלהם עומד על חמישה משחקים ונראה מבטיח מאוד.

NL ווילד קארד: פחות פרוע מה-AL ועדיין, תהיה כאן דרמה. הג'איינטס ראשונים ביתרון חצי משחק על המטס, שבמקום השני. סנט לואיס רק חצי משחק מאחורי סגנית האלופה ואחת משלוש הקבוצות הללו תישאר בחוץ. פיטסבורג (מינוס ארבע) ומיאמי (מינוס חמש) עוד חולמות לעקוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully