וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אז: העונה יצאה לדרך עם 20:21 של דנבר על קרוליינה

בדיוק כפי שקרה לפני שבעה חודשים, הברונקוס הצליחו לעצור את קאם ניוטון ובזכות קאמבק ברבע האחרון, לצאת לדרך עם ניצחון יוקרתי. טרבור סימיאן היה סביר בהופעת הבכורה שלו, גאנו החטיא בעיטת ניצחון אפשרית

טרבור סימיאן דנבר ברונקוס עם קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
דנבר שוב הייתה גדולה על קרוליינה. סימיאן וניוטון נפרדים בסיום/AP

דנבר (0:1) - קרוליינה (1:0) 20:21

לאורך כל העונה שעברה, לפנת'רס היה הפסד אחד. הלילה (בין חמישי לשישי), במשחק הפתיחה של עונת 2016, הם כבר ספגו את הפסדם הראשון, בתום דרמה גדולה בשחזור הסופרבול מלפני שבעה חודשים.

האקשן החל עוד לפני הפתיחה, כאשר הליינבקר של הברונקוס, ברנדון מרשל, כרע ברך במהלך ההמנון כהמשך למחאה של חברו ממכללת נבאדה בעבר, קולין קפרניק. אחרי שהאלופים זכו גם לטקס מרגש ועידוד מהקהל הביתי, העונה יצאה לדרך וקאם ניוטון, ה-MVP המכהן, לא חיכה יותר מדי לפני שמצא את קלווין בנג'מין, שחזר מעונת פציעה, לטאצ'דאון של 14 יארד.

הסוסונים, לראשונה בלי פייטון מאנינג או ברוק אוסווילר ועם טרבור סימיאן האלמוני משהו מאחורי הסנטר, הגיבו היטב כאשר אנדי יאנוביץ' מאזן עם ריצה ל-28 יארד בפתיחת הרבע השני. ניוטון לא נבהל ועם ריצה משלו החזיר את היתרון לפנת'רס, שהוסיפו גם שער שדה של גרהאם גאנו למאזנם בשניות הסיום של המחצית הראשונה.

ההמשך כבר היה סיפור אחר. עשר שניות בתוך הרבע הרביעי, סי ג'יי אנדרסון תפס כדור מסימיאן, שעד הלילה מעולם לא זרק מסירה ב-NFL, אבל עם טאצ'דאון של 25 יארד החזיר את דנבר לחיים. חמש דקות עברו ואנדרסון השלים דרייב טוב עם טאצ'דאון מיארד אחד וקבע מהפך. גאנו צימק בשער שדה, 4:25 לסיום וההגנה המצוינת של קרוליינה השיגה את הכדור. עבירה מטופשת של כריס האריס נתנה לסגנית האלופה צ'אנס להתקדם וקאם ניוטון נשאר במשחק וכלל לא נבדק למרות שספג מכה עזה בראשו במהלך ריצה עם הכדור, אבל בבעיטה האחרונה של המשחק, גאנו שלח את הכדור שמאלה מדי מ-50 יארד והמארחים חגגו.

סימיאן היה סולידי, עם 178 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. אנדרסון חיפה עליו וסיפק 92 יארד וטאצ'דאון. מנגד, קאם ניוטון רשם 194 יארד באחוזים לא מבריקים, לצד טאצ'דאון ואיבוד. בנג'מין תפס ל-91 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully