וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול פרסמה את הסגל למוקדמות אליפות העולם

8.9.2016 / 15:30

הנבחרת, שתפגוש בין ה-22 ל-25 בספטמבר בטורניר שייערך בברוקלין, ניו יורק, את בריטניה, ברזיל ופקיסטן, תורכב בין היתר מחמישה אזרחי ישראל ומשמות מוכרים כמו אייק דייויס וג'ייסון מרקיס

נייט פרימן שחקן נבחרת ישראל בייסבול. alan diaz, AP
כיכב בטורניר המוקדמות הקודם. פרימן/AP, alan diaz

נבחרת ישראל בבייסבול, שתשתתף בין ה-22 ל-25 בספטמבר במוקדמות אליפות העולם שייערכו בברוקלין, ניו יורק, פרסמה את הסגל שלה לקראת הטורניר.

מאמן נבחרת ישראל, שתפגוש את ברזיל, בריטניה ופקיסטן בבית המוקדמות, בקרב על הכרטיס לאליפות העולם הרביעית, שתתקיים במרץ 2017, יהיה ג'רי ווינשטיין, שעבד בעבר בקולורדו רוקיז והדריך את נבחרת ארצות הברית במכביה.

בנבחרת אפשר למצוא חמישה אזרחי ישראל, המגישים דין קרמר ושלמה ליפץ, התופס המחליף טל אראל והמאמנים נייט פיש ואלון ליישמן. לצדם, בהתאם לחוקי הטורניר, אפשר למצוא כמה שמעות מסקרנים כמו ג'ייסון מרקיס, אייק דייויס, ג'וש סאטין, קרייג ברסלו ואחרים. 20 משחקני הנבחרת מגיעים מקבוצות הפיתוח השונות וביניהם, נייט פרימן, שכיכב בטורניר המוקדמות הקודם, בו הפסד דרמטי ואכזרי לספרד במשחק המכריע מנע מישראל העפלה.

"סגל הנבחרת מייצג את הקבוצה המלהיבה ביותר שיכולנו לגייס לאליפות העולם", אמר נשיא האיגוד הישראלי פיטר קורץ, "לפני כארבע שנים הנבחרת הייתה במרחק נגיעה מהעפלה לטורניר הגמר של אליפות העולם. אנחנו נחושים לא לתת להזדמנות לחמוק השנה. אני משוכנע שהמאמן הראשי ג'רי ווינשטיין בחר סגל מצוין, שייקח את ישראל כל הדרך לטורניר הגמר ב-2017. הצלחה כזו תקרין באופן חיובי ביותר על התפתחות הבייסבול בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully