וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טים טיבו חתם בניו יורק מטס

8.9.2016 / 14:37

הקוורטרבק לשעבר של דנבר ביקש במהלך הקיץ לעשות הסבת מקצוע, ולאחר שנבחן על ידי 46 סקאוטים החליטו המטס להחתימו על חוזה מיינורס. יחל בליגה הנמוכה באריזונה

טים טיבו שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Matt Rourke, AP
מחליף קסדה אחת באחרת. טיבו/AP, Matt Rourke

לאחר שניסה קאמבק אחרי קאמבק בפוטבול וכשל, טים טיבו פנה לבייסבול והיום (חמישי) השיג את מבוקשו. הקוורטרבק לשעבר חתם בניו יורק מטס על חוזה מיינורס, שבעצם אומר שדבר לא מובטח לו והוא יצטרך להתחיל מלמטה על מנת להגיע לבסוף ל-MLB, הליגה של הגדולים.

טיבו היה מועמד גם לאטלנטה, אך לבסוף בחר במטס, שישלחו אותו לאימונים בליגה הנמוכה של אריזונה. 46 סקאוטים צפו בו מתאמן במהלך החודש שעבר, מספר קבוצות התרשמו והמטס החליטו, כאמור, לתת לו צ'אנס.

אף שהישגיו במקצוענים דלים, טיבו הפך בעשור החולף לאחת מדמויות הפוטבול הפופולריות והנערצות ביותר. בן 29, הוא זכה בהייזמן ב-2007 והוביל את פלורידה גייטורס לשתי זכיות באליפות במכללות. במקצוענים נבחר על ידי דנבר ברונקוס, הצעיד אותם לפלייאוף והוחלף ב-2012 על ידי פייטון מאנינג. מאז ניסה מזלו בניו יורק ג'טס, ניו אינגלנד פטריוטס ופילדלפיה איגלס, והבין שמקומו אינו בפוטבול מקצועני. במהלך הקיץ האחרון הוא ניסה לשנות ענף, וכעת, כאמור, יקבל הזדמנות לבחון את יכולותיו גם בבייסבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully