וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו קפילוטו: "אלי אלבז? לא קל נגדו, מאחל לו הצלחה מהמחזור הבא"

8.9.2016 / 11:41

בלם הפועל חיפה התייחס למפגש הקרוב מול חברו שעבר לכפר סבא. אחרי שקוראץ' נבדק ונאסר עליו לחזור, אלי כהן לוחץ לצרף חלוץ זר חופשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכבוש נגד האקסית? אלי אלבז/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל חיפה לא נטלה חלק בשבועיים האחרונים של חלון ההעברות. את הזרים החדשים שלה – פיט פלטהאוזן, פיליפ יאזביץ', אדילסון באייה וז'וליו סזאר, היא החתימה כבר בתחילת אוגוסט ועם מאזן של שלוש נקודות משני המשחקים הראשונים, במוצאי שבת (20:00, האיצטדיון בחיפה) היא תארח את הפועל כפר סבא.

הבלם ניסו קפילוטו דיבר עם התקשורת לפני האימון שנערך הבוקר בקריית חיים. "יצאנו לפגרה עם ניצחון שזה חשוב מאוד. התאמנו בשבועיים האחרונים כדי לבוא מוכנים לכפר סבא. נעשה הכל כדי לצאת עם ניצחון. אם אנחנו פייבוריטים? הכל שיווני בליגה הזאת. בבית אנחנו רוצים לנצח. זה משחק מול קבוצה ברמה שלנו, אלו נקודות חשובות מאוד. כפר סבא לא קבוצה שקל להכניע אותה".

"לכל קבוצה יש חלק קדמי עם כישרון, שחקנים מהירים וחזקים, אלי נותן לנו אינדיקציה על כל שחקן התקפה שלהם, וזה עוזר לנו", המשיך קפילוטו והתייחס למפגש המסקרן מול חברו לקבוצה לשעבר: "אלי אלבז שחקן מצוין, לא יהיה קל נגדו. אני מאחל לו הצלחה, אבל רק מהמחזור הבא. לא יודע עד כמה הזדמנות הוא קיבל פה, אני גם לא רוצה להיכנס לזה".
על מצוקת החלוצים, שכוללת את קוראץ' שהתבשר על ידי ההנהלה כי בבדיקה חוזרת התברר כי הוא אכן סובל מקרע אמר: "נכון שלא התחזקנו בעוד חלוץ, אבל מלבד קוראץ' יש גם את מהראן לאלה ושלומי ארבייטמן שהוא חלוץ ברמה גבוהה".

המאמן אלי כהן החליט לצרף חלוץ זר במקום קוראץ' שכרטיסו "הוקפא". בשבועות הקרובים תנסה חיפה להחתים שחקן חופשי, שככל הנראה יגיע להתרשמות לפני המעבר.
חיפה נמצאת במגעים מתקדמים עם ספונסר לעונה הקרובה. ייתכן והודעה על זהותו תצא בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully